Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tørret BARF (Easybarf)

Startet af Malene, 9. Oktober 2009, kl. 21:37

Malene

Jeg har lige fået endnu en nyhedsmail fra Dansk Barf Center. Det lyder umiddelbart ret spændende og kunne måske gøre det nemmere for folk at få deres ildere over på BARF :) Der er lidt mere info her: http://barfklinikkerne.dk/

Verdensnyheden Easybarf
4 år har vi brugt på at udvikle vores nye produkt Easybarf, men bedre sent end aldrig, så vi glæder os til at vise jer det nye produkt, der helt sikkert vil gøre det meget nemmere at fodre med barf.
Easybarf er en tørret variant af vores kendte barf. Det vil sige, at det ikke skal holdes frosset, men kan opbevares ved alm. stuetemperatur.
Easybarf er et komplet foder der udelukkende består af råt kød og rå ben samt vores kendte vitamin- og vitaminblanding i en formel der opfylder alle hundens ernæringsmæssige behov.
I Easybarf findes der absolut ingen andre stoffer og er helt fri for konserveringsmidler.
Easybarf er ikke et "Wannabe" barf, men det eneste ægte barf med samme næringsmæssige virkemidler som den rå kost.
Sammensætningen tiltaler alle hunde, og de elsker at spise Easybarf.
Easybarf er ikke dyrere end vores rå barf.
Du må blande Easybarf med råt kød, da det kun består af tørret råt kød, og vi anbefaler stadig en bendag om ugen.
Easybarf kommer i praktiske PVC frie spande med håndtag, der er nemme at transportere.
Vi lancerer Easybarf den 24 okt i Odense, Århus og Glostrup mellem kl. 1000 og kl. 1300, hvor alle er velkomne til se produktet og få en smagsprøve.

Vi glæder os til at se jer og fortælle om den største opfindelse siden barf´ens indtog.


Hele Easybarf teamet
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

Smaaaaaaagsprøver!!!!  :dans: :dans: eller....vent..nå nej de mener til dyrene .....



....



:-$ :-$ :-$

(min ærlige første reaktion)
men det lyder da skide godt :D

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. Oktober 2009, kl. 22:09
Smaaaaaaagsprøver!!!!  :dans: :dans: eller....vent..nå nej de mener til dyrene .....



....



:-$ :-$ :-$
































(min ærlige første reaktion)
men det lyder da skide godt :D


:lol: :lol: :lol:

Julie

#3
NIIIIIIIIIICE.. vi ses i egå! (århus)

Bawa

lækkert! det skal jeg helt sikkert! :dans: SMAAGSPRØVER!!!!!!

PiaLyng

FEDT :D! heldigt jeg skal til århus den dag :D

Bawa

Citat fra: PiaLyng Dato 11. Oktober 2009, kl. 21:54
FEDT :D! heldigt jeg skal til århus den dag :D
så kan det jo være vi ses :lol:

Malene

Jeg fik lige en lille kasse (100 g) smagsprøve med hjem i dag. Gider de spise det? Næh nej >:| Men der er også sat god gammeldags BARF frem til dem, så det er måske derfor. Jeg håber at de får interesse for det på et tidspunkt, for det ville jo være enormt smart at have med på længere ture, hvor det er lidt svært at have frostmad med.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

PiaLyng

...hvorfor skal jeg alligevel ikke til århus :(

Julie

#9
Jeg var forbi Århus igår og jeg fik en lille smagsprøve med hjem. Umiddelbart ser det ud til at dyrene gider æde det, så jeg håber at kunne skifte over på det som fuldfoder når jeg er rendt tør for tørkosten.
Hvis ens ilder ikke er så vild med det men gerne vil have det som godbidder kan man købe det i 1 kg spande. Det er måske rigeligt hvis det kun skal bruges til godbidder, men jeg fik fortalt derude, at når spanden er åben kan det holde sig minimum 1 år.

Annika

Er der nogen, der er hovedsagligt fodrer med EasyBarf nu?

Julie

Jeg er ved at skifte over til det. Om en uges tid er de nok 100% på det

PiaLyng

Julie - hvad er priserne på de :)?

Malene

http://barf.dk/shop/easybarf-21c1.html
Det ser lidt dyrt ud, men der skal meget lidt Easybarf til i forhold til "rigtig" BARF :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie

#14
Jeg gav 598,- for en spand med 3 kg easybarf.. det svarer til ca. 15 kg fersk kød. Som Malene siger spiser de ikke ret meget af det i forhold det det ferske. Nok kun 1/5 af hvad de plejer..