Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

tørfoder.

Startet af illervän, 22. April 2011, kl. 12:56

illervän

Ny her og har et spørgsmål om tørfoder.

der foretrækker du og som er mest udbredt i Danmark  :dans:


Barky

Hej og velkommen til... :)

Jeg har ikke noget bestemt mærke jeg foretrækker. Men derimod en lang liste af mærker som jeg blander. Jeg har altid 6-8 forskellige mærker i min blanding.
Og disse kan være:

Olivers Kitten
Royal Canin kitten 34
Hill's Kitten
Hill's feline Adult Oral care
Hill's feline Adult Optimal Care Rabbit
James Wellbeloved Ferret
Smilla kitten
Ferret Complete Active
Vitalin
Applaws
Ziwipeak

Bla bla bla.... Hilsen Julia

A_M_T >Team Unique Ferrets<

De mærker jeg har sys har været bedst er Aplaws som jeg er virkelig glad for at bruge og ellers kan jeg finde på at blande lidt Hils Kitten elelr orijen i!
Ville ønske jeg kunne blande med lidt ziwipeak, men min ebasser gider simpelthen ikek at spise det!

AlisVolatPropiis

Jeg foretrækker egentlig

Ziwipeak -men det er for dyrt
Vitalin -svært at få fat i, i dk
Applaws eller Orijen -nemt at få fat i i dk
Wildcat -men det skal blandes op med andet foder ellers får mine dårlig mave...

:)

illervän

Vitalin er det vigtigste foder i Sverige, men vi desværre kun bestille den online, JWB og Orijen også meget svært for at opnå  kan jeg kan give hills citten, og Royal cannin ligegyldigt hvilken alder  ?

Katrine

Jeg foder med Royal Canin kitten 34, og det er jeg fint tilfreds med :)
Ildere: Loppen & Bamse

illervän

Citat fra: Katrine Dato 22. April 2011, kl. 17:07
Jeg foder med Royal Canin kitten 34, og det er jeg fint tilfreds med :)

Har du blander noget i det eller de kun spiser Royal Canin killing? Hvor gamle er dine fritter?

Katrine

Citat fra: illervän Dato 22. April 2011, kl. 17:13
Citat fra: Katrine Dato 22. April 2011, kl. 17:07
Jeg foder med Royal Canin kitten 34, og det er jeg fint tilfreds med :)

Har du blander noget i det eller de kun spiser Royal Canin killing? Hvor gamle er dine fritter?

3 år.
Kun det, kan ikke huske om det er killing for at være ærlig, men det er de der 34 lyserøde pakker ;)
Ildere: Loppen & Bamse

illervän

Citat fra: Katrine Dato 22. April 2011, kl. 17:15
Citat fra: illervän Dato 22. April 2011, kl. 17:13
Citat fra: Katrine Dato 22. April 2011, kl. 17:07
Jeg foder med Royal Canin kitten 34, og det er jeg fint tilfreds med :)

Har du blander noget i det eller de kun spiser Royal Canin killing? Hvor gamle er dine fritter?

Åh, har du et billede af tasken ? Kan ikke huske, at det er 34, bare en killing

3 år.
Kun det, kan ikke huske om det er killing for at være ærlig, men det er de der 34 lyserøde pakker ;)

Namilla

34 er killingefoder... når det skal være Royal Canin, så vil jeg dog vælge Persian kitten, da den placerer sig lidt bedre end den almindelige kitten...

Katrine

Citat fra: Namilla Dato 22. April 2011, kl. 18:22
34 er killingefoder... når det skal være Royal Canin, så vil jeg dog vælge Persian kitten, da den placerer sig lidt bedre end den almindelige kitten...

Ok, kunne ikke lige huske det, men jeg synes det er et godt foder :)
Ildere: Loppen & Bamse

illervän

Citat fra: Namilla Dato 22. April 2011, kl. 18:22
34 er killingefoder... når det skal være Royal Canin, så vil jeg dog vælge Persian kitten, da den placerer sig lidt bedre end den almindelige kitten...

Åh, Royal Canin persian "34", har vi ikke i Sverige, er der kun Royal Canin killing eller junior, kan jeg blande det med hills kitten ? Jeg forstår måske fejl?

Barky

Du kan sagtens blande det med hill's, jeg foretrækker altid blandet tørkost fordi at jeg så er sikker på at alle behov bliver dækket. Og så smager det forskelligt.
Så får jeg ikke kræsne ildere, og alle deres behov er dækkede.
Jeg gad heller ikke spise det samme mad hver eneste dag! Derfor blander jeg altid noget forskelligt i.
Mine ildere er 3 og 6 år gamle.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

illervän

Citat fra: Barky Dato 22. April 2011, kl. 19:36
Du kan sagtens blande det med hill's, jeg foretrækker altid blandet tørkost fordi at jeg så er sikker på at alle behov bliver dækket. Og så smager det forskelligt.
Så får jeg ikke kræsne ildere, og alle deres behov er dækkede.
Jeg gad heller ikke spise det samme mad hver eneste dag! Derfor blander jeg altid noget forskelligt i.
Mine ildere er 3 og 6 år gamle.

Lød godt, hørt, at RC ikke var god mad, blev derfor overrasket, da jeg hørte, at det godt kan give det.

Barky

Jeg tror heller ikke at nogen foder-mærker er gode nok hvis man bruger dem alene.
Det er derfor at jeg altid blander dem med andre.

Og selvom jeg har så varieret en foderblanding, så giver jeg også mus, rotter og daggamle kyllinger og andet kød. Så jeg ved at de får masser af protein og fedt.
Bla bla bla.... Hilsen Julia