Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

hvorgammel forventer i en ilder bliver

Startet af tzari, 28. September 2009, kl. 18:15

tzari

Vi håber selvfølgelig alle vores dyr slår aldersrekorderne. Men når i købet en ilder hvor gammelt forventer i så det bliver og hvornår mener i man går over på "lånt" tid
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie Stuhr

Jeg tænker 4-5 år. Men jeg har jo også kun haft mine et års tid nu, så har slet ingen referencer selv.

Bawa

jeg vil også sige mellem 4-6 år sådan normalt, selvom man selvfølgelig håber de aldrig dør  :ja:

tzari

jeg forventer selv en 5-6 år men håber selfølgelig på 8+  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng


Julie

#5
Som det ser ud nu med avlen i Danmark, vil jeg for den generelle ilder herhjemme sige til 3-5 år, når den ikke kommer fra en opdrætter med gode linjer. Ildere fra opdrættere med gode avlsdyr, forventer jeg at blive mindst 5-6 år.

muligvisengnu

jeg regner med 4-6 år, alt efter ilderens baggrund - altså om den er fra en dyrehandel, eller opdrættet fra gode linjer. Jeg forventer ihvertfald ikke mere, for så bliver man desværre let skuffet. Men man ville jo aldrig sige nej tak til et par år ekstra, og alle ønsker jo i bund og grund, at deres dyr bliver så gamle som muligt :)

Myrina


Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

cibatuchsi

syntes den er svær. men håber da self på de alle bliver over 5-6 år

lille_jill

Da Freja kun blev 1,5 år, satser jeg meget lavt. Chucky har ikke jordens bedste tavle og med hans maveproblemer er jeg glad, bare han bliver 3-4 år.

Peewit

Jeg håber meget på 6 år eller derover. Men må jo nok se alt den tid de får efter de er blevet 4 år som en gave.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Anne

5-6 men man kan jo ikke stille det helt sådan op, For nogle har gode muligheder for at blive 7-8 og andre har stor risiko for ikke at fylde 3

Amazing Ferret

Jeg vil sige at det er meget individuelt fra ilder til ilder - hvis mine bliver over 4 år så er jeg glad :) men selvfølgelig må de godt blive ældre, hvilket vi jo også alle ønsker for vores dyr

Lea

4-6 . men håber selvfølgelig på mere. mistede min tæve hun nåede ingen gang at blive 3 så bliver lykkelig hvis balou komer over der . :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3