Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Frede skal indlægges hos Allison imorgen

Startet af Sulle, 16. November 2009, kl. 09:39

cibatuchsi


ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Hvor er det bare dejligt at høre, at det gik så godt med ham.
Det er jeg rigtig glad for at høre. :)

Endnu engang beklager jeg, hvis mit første indlæg i denne tråd kunne opfattes negativt.
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Hvor er det dejligt at høre. Allison er altså bare dygtig :)

Bawa


AlisVolatPropiis


Sulle

Citat fra: FerretParadise Dato 17. November 2009, kl. 14:59
Hvor er det bare dejligt at høre, at det gik så godt med ham.
Det er jeg rigtig glad for at høre. :)

Endnu engang beklager jeg, hvis mit første indlæg i denne tråd kunne opfattes negativt.

Det er bare i orden Ann.  :) Som sagt kan det også være mig der fik overfortolket det, så no hard feelings der.  ;)

Cille

Citat fra: Sulle Dato 17. November 2009, kl. 09:03
Citat fra: Cille Dato 16. November 2009, kl. 23:12
Ilder kan så få den sygedom,der hedder forl(de udtaler det forloren,men ved ikke om det staves sådan). det en forkortelse,men det noget katte ofte kan få.
prøv at goggle det.
Der rådner deres tænder fra roden af og skal tages ud eller falder selv ud.
Min mors kat har ikke en tand i kæften,men klare sig fint uden.

Jamen det var faktisk det jeg havde læst mig frem til at det måske var det Frede havde... netop fordi jeg synes at det virker som om de bliver ødelagt oppe ved roden.
Men måske jeg har misforstået Jens, mener bare bestemt at han sagde at de sygdomme fik ildere ikke.
Dejligt at høre at Cosmo stadig klarer sig fint. :) Blev han syet der hvor tænderne blev revet ud?





Nej han blev ikke syet.
De skal bare have blød mad et par dage,så sårene kan hele.... men det går stærkt med at det heler.
Men dejligt at hør at din frede har få ordnet bisser og det så bedre ud end forventet :)

Sulle

Tusind tak skal i have alle sammen.  :D

Vi hentede ham for et par timer siden, og det viste sig at det ikke var alle fortænder der var røget, men 1 har fået lov til at blive siddende, da den ikke var dårlig. Så nu er han bare ekstra charmerende.  :fnis:  ;)
Jeg har prøvet at tage billede af det, men det kan mit lille digitalcamera slet ikke fange desværre.

Da vi var ude og hente ham, fortalte Alison at jeg stadig skal holde øje med hans tænder, da tandkødet er begyndt at trække sig tilbage både på hjørnetænderne og kindtænderne. Og det kan godt være at de skal trækkes ud på et senere tidspunkt, men ligenu var de gode nok til at de kunne blive.  :) Så han skal have ordnet tænderne igen om et ½år til 1 år, så vi kan holde øje med dem. Men det er også helt iorden.  :)
Hans tænder er bare super rene nu, og ligner en lille hvalps, men fra sidste gang han fik ordnet tænder ved jeg at der gik bare ingen tid før tandstenen er tilbage, så de pæne tænder holder nok ikke til udstillingen. Men skidt pyt med det.  :P

Skal man egentligt have skrevet det på som en kommentar, at han har fået trukket tænderne ud, eller vil man bare få strafpoint for det ligegyldigt hvad?

AlisVolatPropiis

Jeg synes du skal skrive og spørge DIF :)

Normalt (eller i de fleste tilfælde jeg har hørt) kan en knækket tand ikke skrives som dommerkommentar, men er det er spørgsmål om en reel sygdom i tænderne, kan det godt.
Alm slid eller alderdomstegn vil tages hensyn til i veteran og skrives derfor heller ikke.

-det er dog forskelligt fra udstilling til udstilling og dommer til dommer