Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Starshine Ferrets Raging Fire & Aylen (2011)

Startet af FerretParadise, 6. Februar 2011, kl. 22:20

lussingen

Smukke Aylen <3
Jeg glæder mig sådan til hvalpene kommer. Jeg VED bare, at de vil være helt fantastiske, og er man i tvivl, så skal man bare kigge på deres skønne forældre <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

alvin

Der ligger mannnnge skøne hvalpe i den stor mave :D

www.fraekkefritter.dk

FerretParadise

Tak for de søde ord om Aylen's kommende hvalpe.  :)
Ann Hillerslev.

Eliza

Hun er bare sååå smuk.. Er sikker på hun ville vinde den drægtige klasse på udstillinger, hvis der altså var en  ;) :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 13. April 2011, kl. 11:41
Hun er bare sååå smuk.. Er sikker på hun ville vinde den drægtige klasse på udstillinger, hvis der altså var en  ;) :fnis:
Ja endnu ser hun rigtig smuk ud, men det kan jo gå hurtigt, og så vil hun pludselig ligne en forvokset mus der har fået en voksbehandling.  :lol:
Ann Hillerslev.

Shamua

Hold da op hvor er hun stor og drægtig :D

Vh. Marianne

FerretParadise

Hvis Aylen føder til tiden, så er der 10 dage tilbage, men jeg kunne godt forestille mig, at hun føder lidt før.
Idag vejer hun 1250 gram, og jeg kan tydeligt høre på hendes åndedræt, at hun er en smule besværet af den store mave.

Så nu må de næste dage bare godt gå hurtigt, så vi kan få de små guldklumper af se.  <3
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 17. April 2011, kl. 08:35
Hvis Aylen føder til tiden, så er der 10 dage tilbage, men jeg kunne godt forestille mig, at hun føder lidt før.
Idag vejer hun 1250 gram, og jeg kan tydeligt høre på hendes åndedræt, at hun er en smule besværet af den store mave.

Så nu må de næste dage bare godt gå hurtigt, så vi kan få de små guldklumper af se.  <3

Åhh hvor er det bare lækkert altså :dans:
Hvor meget har hun så taget på i alt siden parringen nu?? :)

FerretParadise

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 17. April 2011, kl. 13:24
Citat fra: FerretParadise Dato 17. April 2011, kl. 08:35
Hvis Aylen føder til tiden, så er der 10 dage tilbage, men jeg kunne godt forestille mig, at hun føder lidt før.
Idag vejer hun 1250 gram, og jeg kan tydeligt høre på hendes åndedræt, at hun er en smule besværet af den store mave.

Så nu må de næste dage bare godt gå hurtigt, så vi kan få de små guldklumper af se.  <3

Åhh hvor er det bare lækkert altså :dans:
Hvor meget har hun så taget på i alt siden parringen nu?? :)
Siden hun blev parret har hun taget 314 gram på, og det er hendess 32. dag.
Ann Hillerslev.

Shamua


Vh. Marianne

Lena og Peter

Citat fra: Shamua Dato 17. April 2011, kl. 18:15
^Hold da op, er det ikke ret meget? :D

Nej, nej... ikke når der er over 10 hvalpe..  :P

Dark Crystal Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 17. April 2011, kl. 18:07
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 17. April 2011, kl. 13:24
Citat fra: FerretParadise Dato 17. April 2011, kl. 08:35
Hvis Aylen føder til tiden, så er der 10 dage tilbage, men jeg kunne godt forestille mig, at hun føder lidt før.
Idag vejer hun 1250 gram, og jeg kan tydeligt høre på hendes åndedræt, at hun er en smule besværet af den store mave.

Så nu må de næste dage bare godt gå hurtigt, så vi kan få de små guldklumper af se.  <3

Åhh hvor er det bare lækkert altså :dans:
Hvor meget har hun så taget på i alt siden parringen nu?? :)

Oh my god!!! Det var lidt vildt da :o  :lol:
Håber der ligger nogle små fede smukke hvalpe der inde så  :dans:
Siden hun blev parret har hun taget 314 gram på, og det er hendess 32. dag.

lussingen

Jeg var så heldig at jeg var sammen med Aylen igår og kunne nusse på hendes store mave <3
Hun er absolut en pige, der bærer sin drægtighed med værdighed, det kan godt være hun er stor, men hvor er hun bare smuk <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 18. April 2011, kl. 07:57
Jeg var så heldig at jeg var sammen med Aylen igår og kunne nusse på hendes store mave <3
Hun er absolut en pige, der bærer sin drægtighed med værdighed, det kan godt være hun er stor, men hvor er hun bare smuk <3
Aylen takker mange gange.  :)
Idag vejer hun så 1290 gram.  :lol:
Ann Hillerslev.

Shamua

Hold da op, ej hvor er det spændende. Og jeg skal ikke engang ha en hvalp :lol:

Vh. Marianne