Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Starshine Ferrets Raging Fire & Aylen (2011)

Startet af FerretParadise, 6. Februar 2011, kl. 22:20

Starshineferrets

haha jisses... undrar egentligen vad Aylen har ätit... eller vad hon gömmer i magen. Förra året vid den här tiden hade hon gått upp 182 g.... och då hade hon 11 valpar i magen :S

Eliza

hmmm måske man skulle have gættet på 20 hvalpe og ikke 10  ;) :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 18. April 2011, kl. 11:28
hmmm måske man skulle have gættet på 20 hvalpe og ikke 10  ;) :lol:
Sådan noget må du ikke engang joke med.  :o
Ann Hillerslev.

lussingen

Kommer altså lige til at grine lidt... Jeg kan lige se Ann for mig, når Aylen går igang med at føde... Når de første 6-7 stykker er kommet til verden, vil hun sidde og tænke "stop stop for pokker, ikke flere"!!
Men det ville da være fantastisk hvis der kom en masse små Aylen og Fire kloner <3 Måske vi her i Viby skulle overveje at lave en tilbygning til huset :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Citat fra: lussingen Dato 18. April 2011, kl. 13:07
Kommer altså lige til at grine lidt... Jeg kan lige se Ann for mig, når Aylen går igang med at føde... Når de første 6-7 stykker er kommet til verden, vil hun sidde og tænke "stop stop for pokker, ikke flere"!!
Men det ville da være fantastisk hvis der kom en masse små Aylen og Fire kloner <3 Måske vi her i Viby skulle overveje at lave en tilbygning til huset :fnis:

Hehe.. Det kan jeg huske at vi gjorde da Luna fødte sine 12-13? hvalpe... *G*

Jeg håber dog at Aylen holder sig under et tocifret antal. ;)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Ja dengang med Luna sagde jeg virkelig stop mange gange. Men hun lyttede åbenbart ikke til mig, for hun fik 13 hvalpe.

Idag har jeg både set og mærket liv i Aylen. Når hun sover på ryggen, så bliver hendes mave helt levende. Det er så sjovt at se.  <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Gid de næste dage ville gå lidt hurtigere!!!!! Jeg kan altså snart ikke vente mere, og jeg ved at jeg er ulidelig for mine omgivelser, for det eneste jeg snakker om er HVALPE <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

hmm.. tror nästan jag får ändra min gissning till 15 valpar alltså :P Förra året kände man bara rörelser i magen 2 dagar innan termin :P

FerretParadise

Aylen fødte sin første hvalp igår ved 21.30 tiden, og indtil nu er der kommet 10 stk.  :)
Jeg håber hun er færdig.  ;)
Ann Hillerslev.

Anne


FerretParadise

Ann Hillerslev.

rikki

Grattis!!
Jag hejade hægt så Aylen skulle hæra mig. Jag var ju i samma land den hør gången.
Så ursøkta min danska, det går inte så bra fær mig. ;)
Grattis igen, undrar ifall de blev fler æver natten?
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

FerretParadise

Tak tak.  :)
Der er stadig 10 stk, så der er ikke kommet flere siden sidst.
Jeg så dem lige hurtigt igennem igår, og så jeg rigtigt, så er det 6 piger og 4 drenge.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Tillykke med dem... Hvor er det bare dejligt... :love:

FerretParadise

Ann Hillerslev.