Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Starshine Ferrets Raging Fire & Aylen (2011)

Startet af FerretParadise, 6. Februar 2011, kl. 22:20

alvin

#75
Stor Tillykke med de små :)

www.fraekkefritter.dk

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Äntligen <3 Duktigaste Aylen och Hejjarklacksteamet Ann & Mette <3

Ferretmania


cibatuchsi

du skal også ha et kæmpe stort tillykke her til Aylen og Fire for deres gode arbejd. hehe
Og tillykke til dig Ann med titlen Farmor ;) 

SilverDragon

Stort tillykke til moderen og den stolte madmor

Sølvsten


lussingen

Ja, stort tillykke til Aylen og til dig Ann. Jeg var jo så heldig, at jeg var hos Jer igår da hun fødte, og det var simpelthen en kæmpe oplevelse. Aylen var fantastisk og oplevelsen var enorm. Jeg er stadig høj over den og har svært ved at falde til ro :fnis:
Tak til Sara for super hyggelig snak over msn :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Tillykke med dem :D ihhh dejlige nyheder at vågne til :D

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Tusind tak alle sammen.  :)

Nu vil jeg så bare krydse fingre for, at de alle overlever.
Ann Hillerslev.

lille_thor

Stort tillykke med dem. Det var godt nok en ordentlig flok hihi glæder mig til at se billeder af den :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Line


Eliza

Åhh det er så vidunderligt de endelig er kommet ud <3 Jeg glæder mig sååååå meget til at møde dem  :dans:
Endnu engang tillykke til de stolte forældre og madmor..

Det er vildt fedt der kom det jeg bestilte  ;) så nu skal de bare i gang med at die en masse så de kan blive store og frække allesammen..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Mustela

Stort tillykke med "børnene"  :D Håber de alle har det godt stadig og vokser sig store, stærke og fine. Jeg vil nok altid huske lige præcis disse hvalpes fødselsdato  ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior