Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pil 2011

Startet af Lena og Peter, 19. April 2011, kl. 20:24

Lena og Peter



Pil er vores lille prinsesse. Hun har en dejligt temperament og er bare så vidunderlig. Pil er født d. 16/3-2009.

Vi er helt sikker på at hvalpene vil være egnet til førstegangs køber.

Hvalpe sælges med:
En hvalpepakke med det mad som hvalpen er vant til.
Stamtavlen
Kontrakt.
En lille ting som din hvalp kender fra sin tid hos os.
Og en lille gave til hvalpen.

Hvalpene vil alle være sundhedstjekket og chippet.

For mere info, kig på vores hjemmeside, hvor der også er flere billeder:    www.ilderbanden.dk

Grunden til at vi først offentliggør denne parring nu er privat, og hvis I ikke ved det, får I det heller ikke afvide.. ;)

tzari

Øhh i offentliggøre hun er parret men det er hemmeligt hvem hun er parret med og hemmeligt hvorfor det først kommer online nu. Hvis det hele er hemmeligt hvorfor så offentliggøre det er det bare så vi har noget at spørge om  :fnis:  :S
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Lena og Peter

Citat fra: tzari Dato 19. April 2011, kl. 21:24
Øhh i offentliggøre hun er parret men det er hemmeligt hvem hun er parret med og hemmeligt hvorfor det først kommer online nu. Hvis det hele er hemmeligt hvorfor så offentliggøre det er det bare så vi har noget at spørge om  :fnis:  :S

Hvis du nu bare bruger din energi på at holde styr på dine ilder, skal vi nok holde styr på vores.. ;)
Og det eneste der er hemmeligt er hvem faren er.. Parringen har stået et stykke tid på vores hjemmeside.

tzari

Godt så sikke da et svar at give.  :o Så folk kan reservere en hvalp efter en dyrehandel ilder og en ukendt far...spændende.. Så var et indlæg bare for at kunne være uforskammet og føle sig vigtig over at vide noget andre ikke ved godt så...

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Cille

Jeg ved det og her er hvorfor....
Hannen er pisse grim, har 3 nosser, ikke en tand i kæften og har kun 2½ ben :lol: :lol:


Nej jeg ved intet og jeg er da også nysgerrig,men jeg kan godt vente til vi får "overraskelsen" at se. :D


Shamua

#5
Hehe Cille.

Jeg kan også vente, og der er sikkert fine grunde til alt hvad der bliver gjort.

Glæder mig til at se alle de fine hvalpe  :love:

Vh. Marianne

Lena og Peter

Citat fra: Shamua Dato 19. April 2011, kl. 22:15
Hehe Cille.

Jeg kan også vente, og der er sikkert fine grunde til alt hvad der bliver gjort.

Glæder mig til at se alle de fine hvalpe  :love:

hehe... ja og med den mave som Pil render rundt med kan der godt komme mange... :P

Citat fra: Cille Dato 19. April 2011, kl. 22:03
Jeg ved det og her er hvorfor....
Hannen er pisse grim, har 3 nosser, ikke en tand i kæften og har kun 2½ ben :lol: :lol:

Nej jeg ved intet og jeg er da også nysgerrig,men jeg kan godt vente til vi får "overraskelsen" at se. :D


Du er godt nok tæt på...  :P

Amazing Ferret

Jeg ved ikke hvem det er og i bund og grund er det jo også pisse lige meget  :fnis:
De eneste der egentlig har brug for at vide det er hvalpekøberne  :P

Sølvsten

Jeg har en idé om det men jeg siger ikke noget la la la la

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Sølvsten Dato 20. April 2011, kl. 08:48
Jeg har en idé om det men jeg siger ikke noget la la la la

Det er der vist mange der har :P .. men indtil nu har jeg heller ikke kunnet gætte det.  :P
Jeg er rigtig spændt på hvem han er  :dans: .. Men jeg vændter pænt til ilderbanden selv fortæller det.. Må jeg heller :fnis:

Sølvsten

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 20. April 2011, kl. 09:19
Citat fra: Sølvsten Dato 20. April 2011, kl. 08:48
Jeg har en idé om det men jeg siger ikke noget la la la la

Det er der vist mange der har :P .. men indtil nu har jeg heller ikke kunnet gætte det.  :P
Jeg er rigtig spændt på hvem han er  :dans: .. Men jeg vændter pænt til ilderbanden selv fortæller det.. Må jeg heller :fnis:

Jeg er nu rimelig sikker på mit gæt.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Sølvsten Dato 20. April 2011, kl. 09:25
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 20. April 2011, kl. 09:19
Citat fra: Sølvsten Dato 20. April 2011, kl. 08:48
Jeg har en idé om det men jeg siger ikke noget la la la la

Det er der vist mange der har :P .. men indtil nu har jeg heller ikke kunnet gætte det.  :P
Jeg er rigtig spændt på hvem han er  :dans: .. Men jeg vændter pænt til ilderbanden selv fortæller det.. Må jeg heller :fnis:

Jeg er nu rimelig sikker på mit gæt.

Jeg har også et oplagt bud ;O)

FerretParadise

Jeg glæder mig til at de disse 14 hvalpe.  :P

Og jeg vil slet ikke blande mig i hvilken han der er blevet brugt, eller på anden måde i andres parringer, da det ikke kommer mig ved. ;)
Ann Hillerslev.

Anne

Jeg tror det er Meep! Er det det??

Når det er sagt, så kan jeg nu godt forstå at Vivian spørger og undrer sig, og jeg synes måske lidt der bliver overreageret på hendes spørgsmål (men det er måske bare mig).
Men ja, det bliver da spændende at se, hvis det er Meep så skylder i mig 3000 kr!

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato 20. April 2011, kl. 12:40
Jeg tror det er Meep! Er det det??

Når det er sagt, så kan jeg nu godt forstå at Vivian spørger og undrer sig, og jeg synes måske lidt der bliver overreageret på hendes spørgsmål (men det er måske bare mig).
Men ja, det bliver da spændende at se, hvis det er Meep så skylder i mig 3000 kr!

Hvor kan man oddse?