Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pil 2011

Startet af Lena og Peter, 19. April 2011, kl. 20:24

Julie Stuhr

Jeg har stor respekt for det ilderbanden går og laver og den måde de holder ilder på, så det blander jeg mig ikke i. Og jeg har desuden stor tiltro til, at de ikke bare parrer minus og minus og håber det giver plus ;)

MEN var en ny bruger kommet og fortalt om sådan en parring, så var vedkommende blevet lynchet. Og det kan godt være det er i en god mening, men sådan er det. Men nu hvor det er Ilderbanden synes folk det er helt i orden, dét undrer mig lidt? Jeg havde forventet mere skrig og skrål.

Starshineferrets

#31
[besked]Tråden er blevet redigeret af moderator. Keep it civil people![/besked]
sara

Stephanie

#32
Jeg er også nysgerrig over hvem hannen er. Den eneste jeg dog ved det IKKE kan være, er den nye han der blev fundet i Odense.

For der lød aftalen på en kastrering på dyrenes beskyttelses regning når fremlysningsperioden var ovre, og dyrenes beskyttelse videreformidler ikke dyr uden kastrering :)

Mimse-mia

Citat fra: Stephanie Dato 22. April 2011, kl. 13:19
Jeg er også nysgerrig over hvem hannen er. Den eneste jeg dog ved det IKKE kan være, er den nye han der blev fundet i Odense.

For der lød aftalen på en kastrering på dyrenes beskyttelses regning når fremlysningsperioden var ovre, og dyrenes beskyttelse videreformidler ikke dyr uden kastrering :)

JO det gør de, hunde og andre dyr ;) også ildere :D med mindre der laves special aftele ;) og det gælder også sterelisation
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Stephanie

#34
Citat fra: Mimse-mia Dato 22. April 2011, kl. 15:41
Citat fra: Stephanie Dato 22. April 2011, kl. 13:19
Jeg er også nysgerrig over hvem hannen er. Den eneste jeg dog ved det IKKE kan være, er den nye han der blev fundet i Odense.

For der lød aftalen på en kastrering på dyrenes beskyttelses regning når fremlysningsperioden var ovre, og dyrenes beskyttelse videreformidler ikke dyr uden kastrering :)

JO det gør de, hunde og andre dyr ;) også ildere :D med mindre der laves special aftele ;) og det gælder også sterelisation

Får du et dyr fra et internat fra dyrenes beskyttelse så er de kastreret eller der er lavet aftale om at de skal kastreres, og da jeg går ud fra at du er kredsformand, så ved du også at såfremt der er special aftale så er en af tingene der ses på når der laves opfølgningsbesøg efter køb på internat netop at dyret er blevet kastreret.

Det kan godt være at I hos Brande internat ikke gør det, men det gør de altså i andre internater. Selvfølgelig kan politikken godt have ændret sig siden at jeg stoppede for snart 1 år siden :)

Det kan da godt være at der efter jeg sidst har hørt om det er lavet anden aftale med den pågældende ilder og jeg hørte sidst om aftalen efter at ny ejer var blevet godkendt, og det  jeg hørte var at der skulle kastreres.


Det kan godt være at I hos Brande internat ikke gør det, men det gør de altså i andre internater.

Men nu har vi vist rykket os lidt fra trådens emne, for det gik på Pils parring, og jeg skrev bare hvem jeg mente det ikke kunne være ;)

Mimse-mia

Citat fra: Stephanie Dato 22. April 2011, kl. 16:16
Citat fra: Mimse-mia Dato 22. April 2011, kl. 15:41
Citat fra: Stephanie Dato 22. April 2011, kl. 13:19
Jeg er også nysgerrig over hvem hannen er. Den eneste jeg dog ved det IKKE kan være, er den nye han der blev fundet i Odense.

For der lød aftalen på en kastrering på dyrenes beskyttelses regning når fremlysningsperioden var ovre, og dyrenes beskyttelse videreformidler ikke dyr uden kastrering :)

JO det gør de, hunde og andre dyr ;) også ildere :D med mindre der laves special aftele ;) og det gælder også sterelisation

Får du et dyr fra et internat fra dyrenes beskyttelse så er de kastreret eller der er lavet aftale om at de skal kastreres, og da jeg går ud fra at du er kredsformand, så ved du også at såfremt der er special aftale så er en af tingene der ses på når der laves opfølgningsbesøg efter køb på internat netop at dyret er blevet kastreret.

Det kan godt være at I hos Brande internat ikke gør det, men det gør de altså i andre internater. Selvfølgelig kan politikken godt have ændret sig siden at jeg stoppede for snart 1 år siden :)

Det kan da godt være at der efter jeg sidst har hørt om det er lavet anden aftale med den pågældende ilder og jeg hørte sidst om aftalen efter at ny ejer var blevet godkendt, og det  jeg hørte var at der skulle kastreres.


Det kan godt være at I hos Brande internat ikke gør det, men det gør de altså i andre internater.

Men nu har vi vist rykket os lidt fra trådens emne, for det gik på Pils parring, og jeg skrev bare hvem jeg mente det ikke kunne være ;)

Fortælle dig bare at det KUN er katte der bliver neutraliseret og sådan er det på ALLE internaterne, det andet har de simpelthen ikke råd til, nej er ikke kredsformand men har arbejdet der BOM! slut  :fnis:

hunde, kaniner, ildere, fugle, marsvin, fisk og ja alle andre dyr udover kattene bliver altså IKKE neutraliseret
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi