Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pasning i uge 31

Startet af Julie Stuhr, 2. Juni 2009, kl. 12:49

Julie Stuhr

Hej allesammen.
Er der nogen der har mulighed for at passe 3 søde ballademagere i uge 31?

Basserne bor på Falster og vil derfor gerne passes på Lolland, Falster eller Sydsjælland. Vi medbringer selv feriebur, mad og grus. Indtil videre har vi ikke mødt nogle ildere de ikke kan lide, så det vil helt sikkert være hyggeligt med legekammerater :D
Chester er kastreret. Sabby og Bella er ikke steriliseret endnu, men planen er at de skal fikses inden ferien.

Chester, Sabby og Bella.

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie Stuhr

Er der slet ikke nogen der har tid og lyst? :)

Jeg skrev også forkert, de er ikke ballademagere, men englebasser  :fnis:

Lea

Jeg kan godt passe dem .. er hjemme i hele ferien har bare sommerjob i ældreplejen :) men kan sagtens passe jeres ildere . :) så kan de lege med mine andre ildere :) (mine kan lide alle andre ildere ihverfald hvad jeg har oplevet)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Julie Stuhr

Hej Lea.
Det er sødt af dig, at du vil passe vores basser, men vi dropper nok ferien og bliver hjemme :)


Lea

okay :) men ellers siger i bare til :) for jeg er hjemme , eller jeg har sommerferie job men ellers er jeg hjemme:)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3