Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

ZiwiPeak?

Startet af Bawa, 7. Juni 2009, kl. 11:55

Line

Jeg kan kun finde forhandlere der har foderet til hunde... Er det det i køber eller køber i til katte? Hvad er forskellen på de to?

Bawa

Citat fra: Line Dato  7. Juni 2009, kl. 18:45
Jeg kan kun finde forhandlere der har foderet til hunde... Er det det i køber eller køber i til katte? Hvad er forskellen på de to?

jeg køber det til hunde.
forskellen er størrelsen på foderet  :)

Black Diamond

Jeg vil så sige at jeg har prøvet det til mine. Men de var ikke så vilde med det desværre. :nej:

Line

Citat fra: Bawa Dato  7. Juni 2009, kl. 18:52
Citat fra: Line Dato  7. Juni 2009, kl. 18:45
Jeg kan kun finde forhandlere der har foderet til hunde... Er det det i køber eller køber i til katte? Hvad er forskellen på de to?

jeg køber det til hunde.
forskellen er størrelsen på foderet  :)

Mange tak! - Vil da helt sikkert prøve at tage ud til en forhandler og se på det  :dans:

Bawa

Citat fra: Black Diamond Dato  7. Juni 2009, kl. 22:44
Jeg vil så sige at jeg har prøvet det til mine. Men de var ikke så vilde med det desværre. :nej:

træls .. mine elsker det. nu har de fået det sammen med tørfoderet lidt tid,
men de gider ikke spise tørfoder når de kan få ZiwiPeak i stedet .. så de har lidt selv valgt det :D

AlisVolatPropiis

bawa, jamen jeg takker bare...og vil i hvert fald prøve det engang :D -om ikke andet så som godbidder. :D

Julie

jeg kender en der skal til lystrup. bliver da vist nødt til at prøve det, dyrene herhjemme er (næsten) altædende

EANCAI

hej er dette også tørfoder? :)
Og hvor køber du det?  :ja:

Namilla

Der er svar på begge dine spørgsmål i tråden... Ja det er også et foder (men relativt dyrt) og det kan købes i plantorama...

Bawa

ENCAI - det er et kanont foder .. men som namilla siger er det pænt dyrt i længden! :)