Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Feriegæst

Startet af Julie Stuhr, 14. Juni 2009, kl. 12:42

Julie Stuhr

Vi har fået fornøjelsen af Pipvig's Max en uges tid.

Han er ikke kastreret, så han får kun lov til at lege med de andre under nøje opsyn!
Max er meget dominerende, og jeg har lidt svært ved at tyde om det er leg eller alvor når ham og Chester, vores kastrerede han, tonser rundt.
Der er hverken skrig eller buskede haler, bare lidt smålyde indimellem. Chester fik et lille sår efter deres første møde, og Max er meget opsat på at mule Chester.

Hvornår skal jeg skille dem ad?

Julie Stuhr

Chester overgiver sig og lader sig blive slæbt rundt med, men Max fortsætter med at ruske ham helt vildt.

tzari

Hvis han er i brunst ville jeg ike lade dem lege sammen fertile hanner har kun ET i hoved og så er de ret ligeglade om den anden er en han tæve eller en sutsko  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie Stuhr

Max er fra februar måned, kan han så allerede være i brunst?

tzari

hmmm lugter han af brunstig han og er kuglerne faldet helt ned. Tisser han på sig selv og laver evt sneglespor. Er liiiidt tidlig men er desværre hørt om før  :(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

Kan man se hans boller som to store ærter? Så er den vist ret sikker...
Men jeg ville nu heller ikke lade dem lege sammen... specielt ikke hvis han er så voldsom...

Julie Stuhr

De bliver skilt ad.
Chester lagde selv op til leg lige før, men jeg vil ikke tage nogen chancer :)

Max er hele tiden lidt våd på maven og man lugter lidt af tis når han har været oppe. Hans "vedhæng" er også forholdsvis tydeligt. Jeg ved ikke hvordan en brunstig han lyder, Chester blev kastreret inden jeg nåede at opleve det, tror jeg  :fnis: