Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

morsyg

Startet af tzari, 11. Oktober 2008, kl. 17:07

tzari

Er nogle af jeres dyr morsyge.

Herhjemme er Sago ,Tops og Myca sygelig morsyge og Yoda farsyg. Birdie er lidt venner med alle.

Kan sidde og chatte og pludselig møver en idler han sig hen og putte op af mig  :love: :love:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Jeg har Peanut som render i røven af mig når han er vågen :D og så vil Lina meget gerne hygge når jeg sidder ved pc'en...hun vil ikke gå glip af noget hihi

lille_jill

Chucky har været mor-glad fra da jeg mødte ham første gang. Han bed min ex-kæreste i ...ja, dem dernede.. fordi at han kom mellem mig og Chucky. Han render også rundt i røven på mig i hele hans vågne tid.

Malene

Begge mine er lidt morsyge. Men de har jo også kun mig :P Specielt Hector kan være slem til at rende mig i numsen der hjemme.

Citat fra: lille_jill Dato 11. Oktober 2008, kl. 17:53
Chucky har været mor-glad fra da jeg mødte ham første gang. Han bed min ex-kæreste i ...ja, dem dernede.. fordi at han kom mellem mig og Chucky. Han render også rundt i røven på mig i hele hans vågne tid.
:D :D Stakkels fyr.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Citat fra: Malene Dato 11. Oktober 2008, kl. 18:13
Begge mine er lidt morsyge. Men de har jo også kun mig :P Specielt Hector kan være slem til at rende mig i numsen der hjemme.

Citat fra: lille_jill Dato 11. Oktober 2008, kl. 17:53
Chucky har været mor-glad fra da jeg mødte ham første gang. Han bed min ex-kæreste i ...ja, dem dernede.. fordi at han kom mellem mig og Chucky. Han render også rundt i røven på mig i hele hans vågne tid.
:D :D Stakkels fyr.

Du skal ikke have ondt af Jill's ex :P Han havde vist fortjent det

Malene

Citat fra: Amazing Ferret Dato 11. Oktober 2008, kl. 19:06
Citat fra: Malene Dato 11. Oktober 2008, kl. 18:13
Begge mine er lidt morsyge. Men de har jo også kun mig :P Specielt Hector kan være slem til at rende mig i numsen der hjemme.

Citat fra: lille_jill Dato 11. Oktober 2008, kl. 17:53
Chucky har været mor-glad fra da jeg mødte ham første gang. Han bed min ex-kæreste i ...ja, dem dernede.. fordi at han kom mellem mig og Chucky. Han render også rundt i røven på mig i hele hans vågne tid.
:D :D Stakkels fyr.

Du skal ikke have ondt af Jill's ex :P Han havde vist fortjent det
Nårh :D Ja, det var jo ikke til at vide :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Ceciliaolucifer

Citat fra: lille_jill Dato 11. Oktober 2008, kl. 17:53
Chucky har været mor-glad fra da jeg mødte ham første gang. Han bed min ex-kæreste i ...ja, dem dernede.. fordi at han kom mellem mig og Chucky. Han render også rundt i røven på mig i hele hans vågne tid.

HAHA, min lucifer bet min systers pojkvän i pungen en gång ;) det var natt och mörkt och jag har aldrig hört ngn skrika så högt  :D

Ceciliaolucifer

Lucifer, Hugo, Bernard & Blight är mammasjuka Medans Theodore von Snutt är pappasjuk  :love:

Winther Ilderen

Jeg har Rico
Han er en ener
Han bor alene og er meget social, burde have været menneske.
Han følger mig overalt og slikker hænder og kigger på en konstant og når han kan komme til det ligger han ved .
Kommer når jeg kalder og er også meget fotogen, det er som om han stiler sig op og siger se mig, tag så det billede.
Har aldrig mødt en ilder som ham, har 33 i alt og mødt mange i tidens løb. Men Rico han er altså frygtelig. Men Gud hvor er han bare skøn.
Alle skulle have sådan en ilder. Han er godt nok speciel . Har flere venner der hader ildere, men ham her har godt nok smeltet deres hjerter og nu skalhan altid op til dem ss. Det er skønt og se folk som ellers hader ildere, kan få et smil og en gnist i øjet, alle er bare solgt.

Elsker dig bare Rico

Anne

Puk er nok lidt 'farsyg', hun kan i hvert fald ligge meget længe og vaske både sig selv, hessel og lænestolen.

Mine er ikke specielt morsyge vil jeg mene. My og Mija er slemme til at ville spise Hessel en lille smule, og de bider ikke mig, så I den forstand kan man måske godt sige at de er lidt. De ved i hvert fald godt at man ikke skal bide i mig.
De render også efter mig alle 4 så snart jeg skal noget, men det tror jeg egentlig også de gør ved Hessel.

Så nej, ikke specielt morsyge.

Velsh82

Har en lille tyksak der er alleglad.. sårn at hvis man er ude og gå tur og dem man møder på vejen ikke siger hej til ham bliver han rigtig fornærmet, ligger sig ned og sukker eller stiller sig som om han skal angribe og snakker lidt (angribe er lidt overdrevet da han kun løber hvis man lejer tagfat)
Men ellers en skøn angrora der er frisk på alt eller sukker bare hvis du ikke har en godbid til ham...

Majbritt

Bella foretrækker mig. Hun er helt sin egen, men hun kommer kun når jeg kalder, og er typisk i nærheden af mig (især når jeg er i køkkenet). Det er også helst mig hun vil lege med. Allan derimod - han får som regel et nap, hvis han tager hende op, og hvis hun kravler ind under hans dyne, så bidder hun ham også i benene. Det gør hun ikke på mig. Mors pige  <3