Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

hjælp? :s

Startet af Bawa, 2. Juli 2009, kl. 14:34

AlisVolatPropiis

 :lol: well....Cosmo har fundet ud af -Bakker skider man i....og Klør sig.....suk....min støvsuger truer med strejke!

Måske kan du prøve at snyde ham? og fjerne hans godbidder, så finder han nok ud af det ikke er det bedste gemmested? :)

tzari

HEY du kan ikke påstå han er sådan en her:


Er fornærmet på Fjummers vejene :@ :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

AlisVolatPropiis - har jeg prøvet .. men det hjælper ikke  :P

Tzari - sorry  :fnis:

EANCAI

jeg tror også det er fordi den er kølig vores fritte som går ude ligger sig på stue bordet fordi det er køligt ellers på gulvet og tager sig en morfar, !  :fnis:

Pipvig

Mine har også fået byttet om på et eller andet... De skider på mit gulv og ved siden af bakkerne... Hmmm... De har også lært at skubbe dem til side... Meget morsomt!!! Nu har de også fundet ud af at Kaninens drikkevand smager bedre end deres eget. De går da hen og hiver tuten ud af tremmerne og så drikker de hendes vand. De står næsten i kø, selvom deres egen virker fint og den er fyldt. JoJo er IKKE tilfreds med ordningen skal jeg hilse jer fra hende og sige!!!

Bawa

pipvig - hahaha, ej hvor synd for hende :P ..
mine har også den dårlige vane at skubbe rundt på bakkerne.
og når inu og kumo leger vildt og jagter hinanden så hopper de også gerne op i bakken.
så kan man så få lov at støvsuge lidt mere ..øv