Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min ilder bider.(hvalp)

Startet af EANCAI, 9. Juli 2009, kl. 18:50

EANCAI

vi holder ikke op med at arbejde og han gør framskridt, han er begyndt kun at bide igennem en gang om dagen så det skal nok blive godt! :) Vi skal have en skammekasse som han kan komme i når han har fået sprøjtet vand når han bide! Og cai opdrager ham også meget, og når han er vaccineret skal han på en masse gåture så han kan blive en træt lille ilder!  :lol:

Peewit

Nu ved jeg godt det er sådan ret off topic, men jeg vil bare lige høre om den lille Olli kommer udefra X?

(Admin, i kan bare flytte, hvis det er aktuelt. ;))

[besked=Malene]Vi har en regel om at navne på dyrehandlere ikke må nævnes, for ikke at skabe reklame, så det er noget der skal tages over PM :)[/besked]
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

EANCAI

hvad mener du med om han kommer ude fra?  :S

Malene

Jeg har ændret dyrehandlerens navn til X. Se modbeskeden :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

EANCAI

okay men så ved jeg ikke lige hvilken dyrhandler hun mener, men skriv privat mail ? (;

Peewit

Citat fra: EANCAI Dato 14. Juli 2009, kl. 00:11
okay men så ved jeg ikke lige hvilken dyrhandler hun mener, men skriv privat mail ? (;

Har sendt en PM
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

NemoToft

Hej. Hvordan går det med den lille trold?
Knus Dolly.

EANCAI

Hej dolly :)
Det går fint, Cai har bare en periode hvor han skal mosle ham hele tiden og så bliver Ollie lidt forvirret. men han bider ikke ret meget mere og ikke så hårdt så der sker fremskridt :)

knus . Emilie :)