Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

hjælp til transport! (lukket)

Startet af Bawa, 12. Juli 2009, kl. 22:33

Bawa

jeg har snakket lidt med lea, som skal af med hendes ildere grundet allergi  (:X)
og jeg er simpelthen faldet pladask for lille fluffy (IGEN) ..

men jeg har ingen mulighed for at hente hende selv,
så ville lige høre om der evt. er nogen der skal fra lolland til jylland her en af dagene?
og om de evt. kunne have en ilder med?

*krydser fingre* .. .. ..

lille_jill

Jeg skal fra KBH til Odense næste lørdag, så jeg kan tage hende noget af vejen, hvis det kan hjælpe.

Bawa

Hvis Lea kan mødes med dig, så kunne det jo være rigtig lækkert Jill! :D
Men så mangler jeg lige at få hende fra Odense til Århus  :S

lille_jill

Altså, der er jo træf hos Vivian. Evt. kunne du jo tage med der, ellers kommer der måske en fra Jylland.. Prøv at kigge i tråden til træffet og se, om der ikke er nogen jyder iblandet.

Soelberg`s SUN ferret

ja jeg skal med til træffet og skal tilbage til Horsens, så kan godt ta` den med fra Odense til Horsens, men gi` lige et prej hvis det bliver aktuelt

Bawa

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 13. Juli 2009, kl. 15:55
ja jeg skal med til træffet og skal tilbage til Horsens, så kan godt ta` den med fra Odense til Horsens, men gi` lige et prej hvis det bliver aktuelt
Åh det ville være perfekt hvis du ville gøre det! :D
Skal bare lige have fundet ud af hvordan hun kommer til KBH så Jill kan tage hende til Odense.
Hvor er det herligt at folk er så hjælpsomme! <3

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Bawa Dato 13. Juli 2009, kl. 19:10
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 13. Juli 2009, kl. 15:55
ja jeg skal med til træffet og skal tilbage til Horsens, så kan godt ta` den med fra Odense til Horsens, men gi` lige et prej hvis det bliver aktuelt
Åh det ville være perfekt hvis du ville gøre det! :D
Skal bare lige have fundet ud af hvordan hun kommer til KBH så Jill kan tage hende til Odense.
Hvor er det herligt at folk er så hjælpsomme! <3

ja selvfølgelig du siger bare til

Julie

Hvis jeg tager til træf, kan jeg godt have hende med fra Odense hvis det er.. Skal selv til Århus :)

Bawa

Hvor er i alle sammen bare herlige! <3
Men det bliver ikke til noget alligevel. Takket være min åndssvage sambo ..

Så tråden må egentlig gerne slettes/lukkes  :X