Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Priser på foderdyr

Startet af Black Diamond, 2. August 2009, kl. 19:20

Black Diamond

De har faktisk lige fået dem i vores dyrebutik i byen, helt utroligt i sådan en lille by :fnis:,de har både mus i 3 størelse og daggamle kyllinger og rotter på frost. men jeg syndes de er en smule dyre.. :nej:

tzari

total  :ot: hvad koster de da og hvorstore er de ca?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

Citat fra: Black Diamond Dato  2. August 2009, kl. 19:20
De har faktisk lige fået dem i vores dyrebutik i byen, helt utroligt i sådan en lille by :fnis:,de har både mus i 3 størelse og daggamle kyllinger og rotter på frost. men jeg syndes de er en smule dyre.. :nej:

der er også masser af fodermus her i dyrehandlene, men de er dyre.. synes det er dyrt at give 15 kr for en ikke-fuldvoksen mus..

PiaLyng

Jeg købte 10 daggamle kyllinger for 100kr her forleden.
Og ti frostmus for 99kr (heldigvis var der 20% rabat)
-Men víl selv avle mus og rotter, så der kan komme gang i det igen.

Black Diamond

De små er ca sådan nogle lidt store musseunger, de mellem er voksne og de store er hmm ja fede , ligner markmus en smule udover det her normale farver.
de små koster omkring 8 kr
de mellem koster 14
og de store koster 18 kr
kyllingerne koster 15 kr og rotterne ved jeg så ikke hvad koster :fnis:

Julie

rotter koster 40,- her, men dem gider dyrene alligevel ikke have

AlisVolatPropiis

Hmmm mener jeg kom af med lige knapt 200kr for 10 mus, 10 daggamle kyllinger og en pose tørret kød....i valby barf center... :)

Black Diamond

Jeg køber jo kyllinger et privat sted, der giver jeg 200 kr for 50 kyllinger 8)

cibatuchsi

mener de skal have 20 kr pr mus hernede i byen.
har alle tingene til mus i kælderen så er begyndt at tænke på at starte op med at opdrætte fodermus igen. men ved ikke lige hvor vi skulle have det ekstra bur henne...

tzari

Jeg er i gang med at skaffe mus til kg priser. Venter spændt på svaret. Bliver ikke ligeså billigt som hos min gamle leverandør men er ok nødplan indtil han ikke er i restordre mere. Skal nok smide en post om det når jeg har fået nye leveringer hjem  :) Håber det er snart for er løbet HELT tør  :X
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

så får jeg tre par mus :dans:! fandt en som sælger mus til 6kr stykket, og så skal jeg avle på dem.
Rotterne er også sat igang :P 1 han med 2 hunner x 2  :dans:! Giiiv mig unger!

cibatuchsi

Citat fra: PiaLyng Dato  2. August 2009, kl. 22:09
så får jeg tre par mus :dans:! fandt en som sælger mus til 6kr stykket, og så skal jeg avle på dem.
Rotterne er også sat igang :P 1 han med 2 hunner x 2  :dans:! Giiiv mig unger!
lækkert.
ja det er ti gange billigere at avle selv.

PiaLyng

Det nemlig meget billigere at avle selv, ja :)
Skal bare lige skaffe flere mus og måske flere rotter  :dans:

Pipvig

her koster mellemmus (store museunger) 15 kr store mus (voksne) 10 kr mere... Jeg ved ikke hvad pinkies koster... Og så tænke på at jeg har købt 6 mus for 90 kr (2 gange) og lige pt har 3 kuld på hver især 8 så synes jeg det er rimelige penge sparet. Måtte købe flere fordi at mus ikke helt kan tåle man klapper dem ligesom ildere når de stikker af fra kassen  :-$

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Black Diamond Dato  2. August 2009, kl. 20:04
Jeg køber jo kyllinger et privat sted, der giver jeg 200 kr for 50 kyllinger 8)

ja det er ski billigt  :ja: