Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Priser på foderdyr

Startet af Black Diamond, 2. August 2009, kl. 19:20

PiaLyng

Citat fra: Black Diamond Dato  2. August 2009, kl. 20:04
Jeg køber jo kyllinger et privat sted, der giver jeg 200 kr for 50 kyllinger 8)

Jeg giver 100kr for 10  :o !

Black Diamond

Citat fra: PiaLyng Dato  3. August 2009, kl. 13:53
Citat fra: Black Diamond Dato  2. August 2009, kl. 20:04
Jeg køber jo kyllinger et privat sted, der giver jeg 200 kr for 50 kyllinger 8)

Jeg giver 100kr for 10  :o !

Det er også nogle af mine bedste venner. De køber dem hos en kyllinge avler, og får dem billigt.

Pipvig

Min svigerfar er hønseavler og har også lige lagt billet ind på kyllinger... *krydser fingre for at han husker det*

tzari

I giver da total overpris for de kyller.

Har nu fundet et sted hvor man kan købe 3 kasser a ca 500 for 300 kr og et andet hvor man kan købe 100 for 30 kr  :P Men kræver en bil en masse der lægger sammen. Nogle der vil splejse  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng


Pipvig

Jeg ville gerne, men der er lidt langt til odense og jeg har heller ikke bil...

PiaLyng

-hvis man evt. kunne finde ud af noget FØR VIF, kan vi godt transportere over til sjælland :).

tzari

Ved nogle hvormeget de fylder ca. Kune godt bruge nogle stykker og ved der er en katte ejer i odense der også er int i nogle stykker  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Pipvig

Kan de ikke svare på det, der hvor de sælger dem?

tzari

har kun fået tippet længere er jeg ikke kommet :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Jeg har et kølefryseskab og der er to fryse skuffer i. Når jeg køber 50 kyllinger så ligger de en pose i en stor pærevælling. Det vil sige to store poser med 25 i hver. Der kan ligger ca 4 af de poser i en af mine fryseskuffer.. Det er sådan ca hvad mine fylder. Men hvis du får så mange kyllinger får du dem så frosne også???. For dem jeg køber hos køber nemmelig stort ind. ca 4-500 kyllinger af gangen. Og der får de dem ny aflivet (gasset) og så kan de selv pakke dem i små poser og dele dem ud..
Det er jo faktisk meget pratisk på den måde. Hvis bare jeg havde bil så vidste jeg også hvis jeg skulle køre hend og købe dem endnu billiger..

Starshineferrets

Jag vill köpa minst 300 stycken :) Kanske fler om jag hinner köpa en frysbox tills dess :) Fast då hade jag behövt att nåågon tog dem med till Vif :S

Namilla

Jeg har hørt, at man kan få meget bilige kyllinger direkte hos fjerkræ-avlere, da de sorterer hanekyllingerne fra og gasser dem... jeg kender ikke en fjerkræavler, men hvis nogen bor i nærheden af sådan en, kan det jo ikke skade at spørge...