Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pasning af Dora og Dobby d. 16-22 aug. (uge 34)

Startet af Peewit, 3. August 2009, kl. 14:54

Peewit

Jeg ved godt jeg liger er ude i sidste øjeblik, men er der muligvis en, der kan passe mine pels-børn fra ca. 16 - 22 august?
Bor i Nørresundby.
Dora er 14 uger gammel og bider/napper stadig en smule, dog mest i leg og når hun bliver meget ophidset. Hun er renlig. Så skal det nok også lige tilføjes at hun er en mester i at klatre så intet er i sikkerhed.. >:|
Dobby er ca 3 år. Han bider ikke. Kan dog nappe lidt(ikke hårdt) i leg. Han er meget tung i numsen og kan derfor ikke klatre.. :fnis: Dobby er for det meste renlig, men af og til kan han godt være for doven til at kravle op i bakken og vælger at besørge lige ved siden af. Han er ganske kælen.
Så vidt jeg ved så kan begge sagtens med andre ildere. Og Dora kan med katte, ved ikke lige med Dobby.

Håber nogen kan hjælpe.. :) Evt. spørgsmål, skriv endelig..
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Bawa

Altså,  jeg kan godt passe dem?
Men .. Nu bor jeg jo i Århus, og der er liiiiidt langt.

Har du måske mulighed for at transportere dem herned hvis det er?

Peewit

Nååhh... Typisk.. Så blev ferien ikke lige til noget, i uge 34, men den rykkes til en endnu uvidst dato.. Så søger da stadig pasning, ved bare ikke lige til hvornår.. :S

Citat fra: Bawa Dato  3. August 2009, kl. 14:59
Altså,  jeg kan godt passe dem?
Men .. Nu bor jeg jo i Århus, og der er liiiiidt langt.

Har du måske mulighed for at transportere dem herned hvis det er?

Når jeg nu engang finder ud af hvornår ferien er og hvis du så stadig kan passe, så ville det da være super, vi skal nemlig højst sandsynligt med fly fra Billund så kunne evt. sætte dyrne af på vejen.. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Bawa

jamen du siger bare til - så må vi se om jeg kan der :P
men træls at feren ikke blev til noget.

PiaLyng

Tror godt jeg kan hjælpe:)
bor lidt uden for østervrå i nordjylland

NemoToft

Hejsa.
Hvis Dora og Dobby, kan lide mine 3 ildere og 2 katte, så er vi, alt afhængig af datoen, også friske på pasning. Bor udenfor Aalborg, imellem Nibe og Sønderholm.
Knus Dolly.

Peewit

Ihh.. Dolly, det lyder dejligt... Det er rart at have et par muligheder i hvert fald..  :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3