Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kørsel til VIF.

Startet af PiaLyng, 3. August 2009, kl. 21:26

PiaLyng

Da kæresten og jeg er meget sikre på vi tager med til vif som tilskuer, vil vi da også lige tilbyde vores hjælp til fx dem som skal med tog :)
Vi kører fra nordjylland - østervrå og følger motorvejen ned! Skal dog måske have hold i århus og have ildere med.
Skriv hvis i fx har en ilder eller flere som skal med.

-Vivian/Tzari har fundet en som sælger daggamle kyllinger billigt - måske nogen som vil være med til at splejse lidt penge her, så kører vi vejen gennem virborg efter det antal vi skal have :) -Penge osv skal være indsat på vores konto inden turen til vif!

Vi kører pt i denne.. bil..


Hele det "hvide" stykke er bagagerum :)

Pipvig

Hvis i har plads i bilen vil jeg meget gerne med ind til VIF?

Jeg tygger lige på den med kyllingerne (hmmmmm)

tzari

Husk fryser problemet :)  Eller smider i dem i flamingo kasser med fryse elementer så de kun tøer delvis op og ikke helt ?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

NEJ hvor er det bare en sød bil :D haha.
(undskyld OT)


tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

well, hvis ikke det lykkedes mig at finde et bur derovre jeg kan låne, kan jeg så have det med, hvis I alligevel kommer forbi århus? :)

PiaLyng

Citat fra: Julie Dato  3. August 2009, kl. 22:18
well, hvis ikke det lykkedes mig at finde et bur derovre jeg kan låne, kan jeg så have det med, hvis I alligevel kommer forbi århus? :)
Jo sagtens :D. -vi har måske et bur du kan låne hvis det endelig er :) -an på størrelse :D

Julie

ej hvor fedt, mange tak til begge dele! der skal bare være plads til to ildere, en hængekøje (eller tæppe), mad- og drikkeskåle og så en skidebakke... :lol: hvis du har bur med plads til det, vil jeg meget gerne låne :D

lille_jill

Altså hvis i skal have kyllingerne med TIL vif, så kan jeg måske godt donere lidt fryserplads mens udstillingen står på.

Black Diamond

Jeg kunne virkelig også godt bruge noget kørsel til Vif .Men der er vel ikke så mange der kommer forbi Kalundborg. udover det så har jeg 8 ildere i to transportkasser og 2 børn med også. Så jeg ved ikke helt hvad jeg finder på  :S :'(