Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Kørsel til Vikinge Ildern 09 (fundet)

Startet af lille_jill, 24. August 2009, kl. 20:54

lille_jill

Vivian og jeg søger et lift til Vikinge Ildern i år. Vi er 2 mennesker og 5 ildere. Den ene er viril, men gået ud af brunst.
Vi skal nok opføre os pænt og sørge for god underholdning på turen. Det kan også godt ske, at der kommer lidt proviant i form af kage og boller med.
Vi betaler self. også vores andel af udgifterne til benzin og lignende.

Håber at nogen kan hjælpe :)

Black Diamond

Jeg tror det bliver svært at finde kørsel desværre.Alle dem jeg kender der skal med har fulde biler. Det er grunden til jeg ikke skal med. Jeg kender ikke nogen der kunne havde mig med nemlig :X

lille_jill

Som sidste løsning, så må jeg købe en anhængervogn til min rustne cykel og så kan Vivian sidde bagpå med dyrene :)

..ej, jeg håber stadig at nogen har plads.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: lille_jill Dato 25. August 2009, kl. 08:34
Som sidste løsning, så må jeg købe en anhængervogn til min rustne cykel og så kan Vivian sidde bagpå med dyrene :)


Så kommer jeg lige forbi med mit kamera  :lol:

Pipvig

I så fald læsser jeg mine dyr på bagage-bæreren og så kan vi følges og få en tur ud af det.  :dans:  :lol:

tzari

du kan da bare låne en bil og køre os  :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Pipvig

:lol: DET tvivler jeg på i ønsker... Jeg har nemlig ikke kørekort ;)

Masa

måske vi har plads til dig.. Vi skal til Norge med 2 ildere...  :)

tzari

uhh lyder lovende:) Krydser fingre for der kan findes plads til os småtøser :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Masa

Hvordan rejser dine ildere? transportkasser eller bure? (størrelse?)  :)

lille_jill

Vi har fundet en mulighed, men ellers tak Masa :)

Masa


cibatuchsi

og så er det bare om i kan holde musikken ud :dans: :dans: :dans:

lille_jill

jeg er allerede gået i gang med at repetere "hjulene på bussen kører rundt, rundt, rundt" "vi har lejrbål her" og "den-der-med-dyrene-i-skoven-hvor-man-klapper-til" - så bare vent!