Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Båt båt

Startet af Julie Stuhr, 29. August 2009, kl. 22:15

Julie Stuhr


tzari

 :lol: Tops og Myca er HELT paralyseret over hvor den lyd kommer fra  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Peewit

Orh... Sådan sagde Dobby også HELE tiden før han blev lidt mindre mand... Savner det rigtig meget.. :( Tror ikke han tør sige det mere af frygt for hvad vi fjerner næste gang.....! :fnis:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Black Diamond

Haha hvor er den kær, det er sådan en kær lyd den der  :love:

lille_jill

Kært :) Chucky kan ikke forstå hvor lyden kommer fra

Bawa

HAHAHAHA!!! den lyder præcis som sheila!
hun båtter også bare af ALT! selv når hun falder ned fra sofaen.

Julie

gud! den har jeg ikke set siden jeg fik fritz for ca 2 år siden :O dejligt at se den igen.
zeph herhjemme siger også sådan og det er egentlig pænt højt i forhold til fritzens båtteri. det er såååååååååååårn en hyggelig lyd ildere kan lave

Idamusen

har undret mig meget over hvad at båtte var, ud over det var en lyd. men kunne ikke lige forestille mig hvordan det lød. og blev da helt nervøs for om min nu også kunne og ville båtte? men tak for denne lille filmn. nu ved jeg da hvordan det lyder, og er nu sikker på han godt kan båtte, selvom det ikke er så tit.  :) :dans: