Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilderejer i Odense

Startet af Salanja, 9. September 2009, kl. 09:29

Salanja

Jeg ved ikke om tråden skal herind eller ej, så nu prøver vi.  :)

Vi søger en ilderejer i Odense, som ikke har andre dyr, da jeg har fundet ud af at jeg har allergiske reaktioner ved hunde udover kaniner. Det, vi gerne vil undersøge før vi anskaffer os nogle små totter, er om jeg reagerer på dem. Det ville være ødelæggende, så vi håber!! Glæder os til at høre fra jer.

Soelberg`s SUN ferret

prøv at skriv en PM til "ludvig" hun er fra Odense og har 2 skønne drenge  :-$

Salanja

Ah, tak! Det var dét hun hed. Det havde du nævnt, men da jeg ikke kunne huske navnet tænkte jeg at jeg ville skrive herinde   :-$ Tusind tak!!!  :D

Soelberg`s SUN ferret


ludvig

Hej, ja jeg bor i odense og har to ildere :love:...og ingen andre dyr, så skulle nok være muligt at "isolere" deres...hvad det nu er der gør allergisk...pels?
Vi kan godt finde ud af at du kigger forbi en dag hvis det er.

Salanja

Ej, tusind tak!  :dans: Det ville være fedt, hvis min mand kunne komme med  ;) Vi vil supergerne møde dig og dine ildere og lege med dem og tumle med dem og tage dem med hjem og...Hæhæ!  :lol: Vi kan lige finde en tid! Tusind, tusind tak! Det hedder epitel, det der gør mennesker allergiske og jeg aner ikke hvordan det foreligger med ildere, men jeg ved at man bliver testet for hunde-, katte- og kaninepitel hos lægen. Måske er det ikke så almindeligt at man er allergisk overfor ildere?

ludvig

nej, har godt hørt det med at det ikke er lige så almindeligt at være allergisk overfor ildere, ved ikke helt hvorfor.
Men øhm, er ked af at sige det....vi bor på 4 sal :(...uden elevator

Salanja

Det er bare helt okay  :) Jeg har sendt dig en PM.  :D

Sanne05

jeg har allergi også, overfor hunde og katte osv. men har intet overfor ilder, synes det lidt sjovt :).

inden jeg købte freja, skulle jeg se om jeg havde overfor hende. men der var intet overhovedet  :)

Salanja

Uha! Tusind tak for at du ville dele det med mig, Sanne! Det giver mig igen noget håb. Jeg elsker pelsdyr og det er ikke det samme at klappe eller ae en skægagam  :( Det var ikke fedt at finde ud af man ikke kan tåle hunde længere (kat ved jeg ikke) og vi måtte gå af med vores dejlige Monty, så vi krydser virkelig fingre!  :dans:

Sanne05


Salanja

Åh, undskyld! Har haft helt vildt travlt med at være syg og være på uni, så jeg kunne slet ikke overskue at lave noget som helst. Typisk! Altså, jeg ved det ikke endnu. Problemet var at min tunge prikkede. Men det kunne også være kagen eller at Ludvig har noget vildilder i sig.  >:|  Nu har vi en anden teori: at vi skal mødes med hunildere. Indtil videre har jeg kun reageret på dyr, når det er hanner. Hvis det virker, så....  :dans: Men nøj, hvor er de dejlige Ludvig og Wolfgang   :D

AlisVolatPropiis

Jeg kan ikke se det skulle gøre nogensomhelst forskel at Ludvig er hybrid eller ej.., :) det er samme gener, samme pels, samme skæl :)

Salanja

Jeg ved overhovedet heller ikke om det er dét eller jeg bare var dum og tog en kage med som jeg i princippet ikke vidste om jeg kunne tåle  :-$ Jeg ved ikke om man kan være overfølsom/allergisk overfor hormoner eller? Det er bare sjovt at mine to piger (ørkenrotter) ikke får mig til at reagere men indtil videre har jeg reageret overfor hanhunde, hankaniner osv. Det kan også bare en stor tilfældighed! Men jeg kunne alligevel godt tænke mig at mødes med en ilderejer som kun har hunner, hvis det kan lade sig gøre  :)

Soelberg`s SUN ferret


uha så lad os da håbe at det bare var kagen du ikke kunne tåle  :lol: