Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

kongens efterfølger

Startet af tzari, 17. September 2009, kl. 01:15

tzari

uhh er glad for mine dyr en gang imellem. Vi er ved at træne rørløb og pludselig fatter Tops det og styrter igennem ekstrem hurtigt fordi han havde set hans søskende fik godbider for det. Har i også abe efter ildere. Gør trick læring så mange gange lettere at gennemføre  :dans:

Hvormange af jeres kan rørløb  :S
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Stubba

hvad sådan helt præcis er rørløb? Er det bare, hvor ilderen løber igennem et rør? :) (dumt spørgsmål ..)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

lille_jill

Da jeg havde 3, gik de bare ind og forstyrrende hinanden.. Det var betstemt ikke let at træne med 3 ildere som alle sammen ville have godbid samtidig.
Jeg har intet rør, så det kan jeg ikke træne.

Peewit

Dora efterabede i starten. Hun så at Dobby fik godbidder når han stod på bagben og efter et par forsøg kunne hun pludselig også gøre det.

Nu er det blevet mere omvendt, men det er ikke noget der viser sig igennem træning, det er mere når de tøffer rundt og hygger. Dora er mester i at kravle op på ting, det er Dobby ikke, men han vil så gerne så han gør det samme som hun gør. Det er meget sødt.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Anne

nu ved jeg ikke om det er dte du mener, men My kan løbe igennem et rør hvis jeg klapper på det.