Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

heey

Startet af malle-piii, 19. September 2009, kl. 17:38

malle-piii

Heey... er ilder ejer i vissenbjerg. det er en pige, som ikke er så gammel men hun kan godt sammen med hunde, så tror ikke hun har noget problem i andre ildere...  hvis der er nogen i nærheden som måske kunne hjæpe mig med at finde ud af det ville det være rart. har ikke de store muligheder for at kommer rundt da jeg kun har scooter. men ring. er ikke så meget på nettet... tlf. 42255608

Stubba

hvor ligger vissenbjerg henne af?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

malle-piii

lidt væk fra odense. 10 min på motorvejen fra odense

tzari

Jeg bor i odense. Er det forstået sådan du søger en besøgs ven til hende ? Kan da få stablet et træf på benene vi er en del i odense og omegn  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

TRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆF  :dans:

malle-piii

ja jeg vil gerne have en besøgsven til hende. hun er jo ikk så gammel og har ikk papirer men er træf lyder da hygge :P

Raiden

Jeg stemmer for det bliver holdt på lolland, og dermed pasta!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

vi er også friske på et træf på fyn. mig og totterne!

Stubba

nu har vi lige været til træf sidste søndag :D
- men jeg er også frisk på et træf på jylland :D
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Citat fra: Rofus Dato 20. December 2009, kl. 08:40
nu har vi lige været til træf sidste søndag :D
- men jeg er også frisk på et træf på jylland :D
På jylland?.. mener du i jylland?  :fnis: man kan kun sige på om en ø ;)

Vh. Marianne

Stubba

hovhov :b det gik lige lidt stærkt :b ved da godt at Jylland ikke er en Ø :D
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

Nordjylland er vel teknisk set en ø, derfor skla det holdes i nordjylland :D

Shamua

Citat fra: Anne Dato 21. December 2009, kl. 15:52
Nordjylland er vel teknisk set en ø, derfor skla det holdes i nordjylland :D
:lol:

Vh. Marianne

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Boy5492

Citat fra: malle-piii Dato 19. September 2009, kl. 17:38
Heey... er ilder ejer i vissenbjerg. det er en pige, som ikke er så gammel men hun kan godt sammen med hunde, så tror ikke hun har noget problem i andre ildere...  hvis der er nogen i nærheden som måske kunne hjæpe mig med at finde ud af det ville det være rart. har ikke de store muligheder for at kommer rundt da jeg kun har scooter. men ring. er ikke så meget på nettet... tlf. 42255608

hej har prøvet at sms dig og skriver lige her også jeg bor selv i vissenbjerg så der er jo ikke så langt imellem os og håber da mine ildere ville kunne bruge din som legekammerat de er jo flok dyr og kan for det meste også finde udaf det sammen så længe det bare ikke er 2 hanner