Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

heey

Startet af malle-piii, 19. September 2009, kl. 17:38

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Boy5492 Dato  3. Januar 2010, kl. 14:19
Citat fra: malle-piii Dato 19. September 2009, kl. 17:38
Heey... er ilder ejer i vissenbjerg. det er en pige, som ikke er så gammel men hun kan godt sammen med hunde, så tror ikke hun har noget problem i andre ildere...  hvis der er nogen i nærheden som måske kunne hjæpe mig med at finde ud af det ville det være rart. har ikke de store muligheder for at kommer rundt da jeg kun har scooter. men ring. er ikke så meget på nettet... tlf. 42255608

hej har prøvet at sms dig og skriver lige her også jeg bor selv i vissenbjerg så der er jo ikke så langt imellem os og håber da mine ildere ville kunne bruge din som legekammerat de er jo flok dyr og kan for det meste også finde udaf det sammen så længe det bare ikke er 2 hanner


Mener du ikke to virile hanner? for kastrater kan sagtens sammen. Og kan to virila hanner íkke også det? så længe de ikke er i brunst?! Det kunne mine to i hvert fald godt før de blev kastereret. Der gik de da i samme bur osv.

Boy5492

jo nogle hanner kan både uanset om hvordan og hvorledes men andre kan ikke sådanne har jeg forstået det både når jeg snakker med dyrlægen og andre fritte ejer udenfor dk såsom england og usa... men ja alt kan også trænes ind afhængig af hvor stædige de er

KittAnderson

hanner kan altså sagtens sammen ?

Det er de færreste tilfælde hvor at de ikke kan, og det har ikke noget at gøre med at det er hanner.

Min erfaring siger at det er tæverne der er sværet at sætte sammen, fordi de er mere fimset og bliver fornærmet. hvis i forstår...
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: KittAnderson Dato  3. Januar 2010, kl. 16:33
hanner kan altså sagtens sammen ?

Det er de færreste tilfælde hvor at de ikke kan, og det har ikke noget at gøre med at det er hanner.

Min erfaring siger at det er tæverne der er sværet at sætte sammen, fordi de er mere fimset og bliver fornærmet. hvis i forstår...
Ja dette er også min erfaring. Også derfor jeg skrev. har sjællent hørt eller oplevede at tohanner ikke kunne sammen. det er sku oftere de små bestemte damer der kan ha problemer!

Stubba

Jeg vil også sige, at mine to er hanner .. de kan have deres kampe, men de finder da ud af det. Men da vi passede Mikka som ikke er kastreret gik det galt .. Tror mine følte at Mikka var mere mand end dem :b
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Boy5492

min er jo heller ikke kasteret

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Boy5492 Dato  4. Januar 2010, kl. 10:59
min er jo heller ikke kasteret
Hmm det var mine to heller ikke. og de gik sammmen som virile dyr i 1/2 år.
Tror kun det er hvis de begge er i brunst og der er damer i løb tilstede at man kan opleve de ikke kan sammen lige i den situation!

Stubba

Citat fra: A_M_T Dato  4. Januar 2010, kl. 11:16
Citat fra: Boy5492 Dato  4. Januar 2010, kl. 10:59
min er jo heller ikke kasteret
Hmm det var mine to heller ikke. og de gik sammmen som virile dyr i 1/2 år.
Tror kun det er hvis de begge er i brunst og der er damer i løb tilstede at man kan opleve de ikke kan sammen lige i den situation!

det tror jeg du har ret i :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

malle-piii

#23
.