Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

hvad sker der?

Startet af Stubba, 4. Oktober 2009, kl. 08:54

Stubba

jeg ved ikke om jeg har placeret denne tråd et forkert sted, men nu endte den her :)

Rofus gik rundt og legede med Mikka hele tiden. Så hoppede han op i vores lænestol (som ikke er noget nyt), men i lænestolen lå der en hvid pose. Da Rofus så den blev hans hale stor og han kradsede med forbenene og pustede sig op. Hvorfor gjorde han det?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

lille_jill

Hvor var posen fra? Måske har den bare lugtet fremmed og evt. af andre dyr..
Ellers har han måske bare været fjollet og ville spille stor.

Det er mine bud.. ilderadfærd er aldrig til at blive helt klog på :)

Stubba

Det var også mit bud.. at han måske blev lidt bange og ville gøre sig stor. Men han skrabte i stolen og så gik han hen til posen og så båttede han helt vildt. så tror det var en forskrækkelse. Jeg har bare aldrig set det før ..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Peewit

Min han gør noget i samme stil når han ser en pose og det er fordi han er helt tosset med poser og leger med den..
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Bawa

det samme gør inu :D og det er også fordi han leger og hygger sig.

Stubba

godt det bare var det :)
han har bare før leget med poser .. har bare ikke set ham puste sig op på den måde før.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Bawa

han ville sikkert bare virke ekstra skræmmende :P

Peewit

Citat fra: Bawa Dato  4. Oktober 2009, kl. 17:24
han ville sikkert bare virke ekstra skræmmende :P

Ja for poser er jo mega farlige.. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

tzari

Du afslørede aldrig hvad der havde været i posen før. Sidder jo og er nysgerrig  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Stubba

jamen der var INGENTING i posen? Det var det der var så underligt. Bare en hvid plastikpose :b
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Bawa


tzari

Citat fra: Rofus Dato  5. Oktober 2009, kl. 07:29
jamen der var INGENTING i posen? Det var det der var så underligt. Bare en hvid plastikpose :b
LOL
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner