Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pasning i næste uge?

Startet af Julbert, 11. Oktober 2009, kl. 16:12

Julbert

Hej!
Jeg står og skal på ferie - faktisk om 3 dage og har endnu ikke fundet et sted hvor jeg kan få passet mine to ilder-tøser, Freja og Mille. Nogen der ved hvor jeg kan få dem passet? -eller måske nogen der tilfældigvis har lyst til at passe dem? Synes jeg har undersøgt alle muligheder, så er ved at gå lidt i panik nu over jeg ikke har fundet pasning til dem. Skulle nogen være interesseret, eller kende til en pasningsmulighed, må I meget gerne give lyd! Bor i Aalborg. På forhånd tak.

Hilsen os alle tre :)

PiaLyng

hej :)
hvor lang tid drejer det sig om :)?
har skrevet en pb til dig :)

Julbert

Det drejer sig om en uge.. Jeg er så heldig jeg er blevet inviteret på ferie af kæresten - han har dog ikke bestilt rejsen endnu, men det er planen at gøre imorgen, en afbudsrejse altså, og så håber vi på at hoppet på flyet dagen efter eller onsdagen.. Så om det bliver fra tirsdag til tirsdag, eller onsdag til onsdag kan jeg ikke med sikkerhed sige endnu :S Ved godt det er noget bøvlet...


Hlisen

PiaLyng

har skrevet en "privat besked" til dig - med mit nr og msn :)

Bawa

hvis du kan bringe dem til århus vil jeg gerne passe dem hvis det er? :)

Julbert

Citat fra: Bawa Dato 11. Oktober 2009, kl. 19:08
hvis du kan bringe dem til århus vil jeg gerne passe dem hvis det er? :)

Mange tak, det er pænt af dig, men har ikke rigtig mulighed for at komme til Århus - ingen bil desværre.. Men mange tak for tilbuddet :)

KittAnderson

Jeg kan godt passe dem (: vi kan også godt hente dem, hvis det er (: bor i Hjørring.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Julbert

Citat fra: KittAnderson Dato 11. Oktober 2009, kl. 20:41
Jeg kan godt passe dem (: vi kan også godt hente dem, hvis det er (: bor i Hjørring.


Okay.. det er jo herligt der er så mange der lige vil hjælpe - skulle da ha lavet profil herinde noget før ;)
Mange tak for tilbuddet, må lige se i morgen om hvordan og hvorledes der ved jeg lidt mere, men en anden sød person har også tilbudt pasning, såh.. Men mange tak - kan være jeg vender tilbage hvis den anden mulighed ikke går alligevel (Hvis det da er ok).

Hilsen

KittAnderson

Selvfølgelig er det da helt ok (: 
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Julbert

Hej Kitt - vil gerne tage imod dit tilbud hvis det stadig gælder? Skal afsted imorgen tidlig, så er ved at panikke helt nu over der stadig ikke er helt styr på de to små tøser.. -ellers må de jo komme med i tasken og en tur på mallorca ;O) -ahh, den går nok ikke helt, så er der nogen der ved hvor jeg kan få dem passet (pension, privat eller andet) så må i meget gerne gi lyd.


Hilsen os fra Aalborg

KittAnderson

Ring til mig på 26801883, så finder vi ud af noget (:
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.