Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hjælp mig!!

Startet af xCelina, 12. Oktober 2009, kl. 20:07

xCelina

Hej alle sammen..

Jeg søger en person med forstand på ildere, da jeg har en lille pige som absolut er umulig og snart opgivet!!!!!
Hun er 5 måneder gammel og lidt et impulskøb.. har faktisk fortrudt jeg har købt hende! Hun passer ikke rigtig ind herhjemme og har heller ikke lige overskuddet til hende, da min familie kæmper med min farfars prostatakræft!
Men mange af dem jeg har snakket med herinde synes jeg skal kæmpe videre! Så fik jeg afvide at jeg skulle spørge en med forstand på ildere om ikke de ville komme forbi og se på min situation? ... Såeh, her er jeg nede på mine knæ om der ikke nok er en der vil komme og hjælpe mig med problemet og give nogle fif når de har set min lille Lilli og hendes adfærd?!! :D
Jeg bor i Ølby ved Køge, så hvis der er nogen i nærheden som kan hjælpe mig, så vil jeg faktisk gøre næsten alt for i vil hjælpe mig!!! Jeg kan sagtens hente jeg, hvis ikke i bor for langt væk! ;)

- Håber på noget hjælp og nogle dejlige svar!!! <3

Håbefulde knus fra Celina! :X


(ved ikke om denne tråd er placeret rigtig, men vidste ikke hvor den skulle hen?)

Malene

Jeg har flyttet tråden til Tjenester. Synes den passer bedre ind her :)

Men som sagt i din anden tråd, så har jeg tid i morgen hvis det er. Måske også onsdag, men det afhænger af hvornår jeg tager til Jylland. Jeg har selv haft en bideilder der er noget af det sødeste den dag i dag.
Ellers håber jeg du finder en anden og vil ønske dig held og lykke med hende :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

xCelina

jamen du er da mere end velkommen til at komme forbi!!
ville jeg virkelig sætte pris på?!!

xCelina

havde slet ikke set dit indlæg i det andet forum Malene..

Malene

Hehe, det er okay ;) Jeg skriver lige en PM.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

xCelina


lille_jill

Jeg kunne godt komme og kigge..

xCelina

Malene kommer her senere ved 16 tiden.. :)
men mange tak!! :D

Bawa

husk at opdatere, når malene har været der :-$

Stubba

vi venter spændt på at høre hvordan det gik :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

xCelina

Malene er lige smuttet..

- synes det gik godt!! meget meget rart menneske! og en dejlig ballademager til ilder.. hehe.. ;)
Malene synes jeg skal give det lidt ekstra tid inden jeg skaffer mig af med hende..
hun er bare en frækkert der prøver grænser, der var ingen problemer med at putte hos malene, så hun skal nok også kunne blive en putter.. :) hun havde også fat i fingrene på malene men, jeg skal ikke give op siger hun!

- så jeg prøver ihærdigt videre!! :D
mange tak for hjælpen til Malene!!! har måske også besluttet mig til at komme til juletræf den 5. december, men det må tiden vise.. :)

xCelina

også vil jeg da også lige fortælle at de begge er fuldstændig udkørte!!
Baby ligger bag mig og sover i mit halstørklæde, hun har puttet hos mig den sidste time!!
Og Lilli er lige gået op i hængekøjen for at sove.. :)

- De er nu ret dejlige begge to, når man sådan lige får afvide det hele nok skal gå! <3

Malene

Ja, hun skal nok blive en super sød ilder :D Hun er bare en lille frækkert der lige skal lære at bid ikke er ønskværdigt.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

hvor er det altså bare super godt :D :D

xCelina

ja, er super glad for malene gad!!!
hvis nogen an dag får lyst at mødes og lege, så må i endelig sige til..
det var jo en super fed oplevelse at møde en ny ven, malenes ene ilder.. :D