Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

nogler der har voksne OG hvalpe som man må besøge en dag (: ?

Startet af nok, 18. Oktober 2009, kl. 21:21

nok

hey

tænke på om der var nogle der havde både voksne og unger, som man evt. måtte komme og besøge kort :)?


jeg bor nær kokkedal :)

Line

Det er ikke lige årstiden for hvalpe... Dem der er rundt omkring har jo efterhånden nået de 4-5mdr...

PiaLyng

Hej :) Jeg ved ikke lige hvor du bor :)
Men jeg vil gerne åbne mine døre for en nysgerrig :)
Jeg har 2 på 5 år, 1 på 4 år og 2 på 3mdr :) - den ene er så meget hvalp han overhovedet kan være :P

Vi bor nær østervrå i nordjylland :)

nok

ville være vildt fedt, men bliver nød til at takke nej til dig pia...

jeg bor i kokkedal i nordsjælland :D ... og det tager 5 timer :D .. eller mange tak :D !

xCelina

jeg bor i Ølby ved Køge, i er også velkomne til at se mine piger, har en på 9 måneder og en på 5 måneder..
har ikke super forstand på ildere, men så kan din mor da lugte hvordan de lugter og i kan se hvordan de er i hverdagen..


PiaLyng

årh :D

Men der er Juletræf i Næstved den 5. December - Der ved jeg der kommer en del ildere i alle aldre :D

xCelina

snak med dine forældre om det også kan du jo skrive en besked til mig herinde om hvornår det skal være.. :)

Ja, jeg kommer også til træffet! :D og iiiiih, hvor jeg dog glæder mig!!


xCelina

super..
du kan også vente til den 5. december, hvis næstved er tættere på..
jeg er sikker på du i er meget velkomne til at kigge forbi træffet, der er jo nok ildere i alle farver og former.. ;)