Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kørsel til juletræf hos Pipvig 5.Dec.

Startet af PiaLyng, 21. Oktober 2009, kl. 23:40

PiaLyng

Kæresten og jeg har snakket om at køre til sjælland, da dsb sucks!!!

Så vi vil da tilbyde at kunne tage 2 med - 3 hvis man kan li at sidde tæt :P.
Og ved hvis Kitt og hendes kæreste skal med - vil de tilbyde samme orden :)

Så hvor mange kunne ønske transport fra Jylland til Sjælland :D?

-Betingelsen er bare man opføre sig ordenligt, giver lidt til broen og/eller benzinen :). Desværre køre vi ikke på luft :)

MEN PT ER DET KUN SIKKERT VI KØRER - DA KITT LIGE SKAL FINDE UD AF NOGET

tzari

alt efter pris vil jeg gerne lægge en billet ind  :P  :dans: Skal nok sørge for ildersang og afslappende aromaer hele vejen  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret


PiaLyng


Soelberg`s SUN ferret


PiaLyng

Skal lige finde ud af hvilken bil vi kører i og om hvor mange ildere og kyllinger der skal slæbes med - Men ellers skulle der gerne være plads :)

Vender tilbage når tingene er på plads herhjemme

Katrine

Jeg vil måske gerne med hvis i har plads :)
Men jeg har ikke tilmeldt så ved heller ikke om der er flere pladser til træffet
Ildere: Loppen & Bamse

PiaLyng

Citat fra: kaslejne Dato 27. Oktober 2009, kl. 20:43
Jeg vil måske gerne med hvis i har plads :)
Men jeg har ikke tilmeldt så ved heller ikke om der er flere pladser til træffet

Der er flere pladser til træffet hvad jeg ved af :) Kontakter lige Kitt og spørger om de skal med :)

Katrine

Citat fra: PiaLyng Dato 27. Oktober 2009, kl. 20:50
Citat fra: kaslejne Dato 27. Oktober 2009, kl. 20:43
Jeg vil måske gerne med hvis i har plads :)
Men jeg har ikke tilmeldt så ved heller ikke om der er flere pladser til træffet

Der er flere pladser til træffet hvad jeg ved af :) Kontakter lige Kitt og spørger om de skal med :)

Okay, krydser :)
Ihh jeg vil så gerne med, hehe
Ildere: Loppen & Bamse

PiaLyng

Kitt giver svar i morgen om kæresten kan få fri fra arbejde :)

cmkh

jeg køre fra skive til næstved så sig til

KittAnderson

Mig og min kæreste kommer i bil fra SKagen.
Vi har plads til MAX 3 personer, men det kommer selvfølgelig an på hvor mange dyr man har med.
I må endelig sige til, hvis i gerne vil med :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Soelberg`s SUN ferret


jeps jeg vil meget gerne reserverer en enkelt plads. Jeg har kun en transportkasse med, så fylder ikke så meget  :nej:

Pipvig


Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Pipvig Dato 29. Oktober 2009, kl. 14:45
jubiiiiiiii

hov sorry of topic  ;)

ja ja lad os nu se om der overhovedet er nogen der gider at skulle døjes med mit selskab