Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Nogen som mangler kyllinger?

Startet af PiaLyng, 26. Oktober 2009, kl. 18:23

PiaLyng

Jeg har lige fået en forespørgsel på Kyllinger.
Og ville så slå op her om der er interresser for at jeg tager en potion kyllinger med over til juletræf hos Pipvig den 5. December :)?

Priserne bliver anderledes denne gang - da det kostede os en lille formue i poser og vi bruger tid, fryse plads osv på det :).

Så Prisen vil blive 75øre pr kylling :) - Bliver pakket i poser med 10 kyllinger i :)

Kyllingerne koster 400kr for 1500 kyllinger - så må vi se hvor mange som vil være med i det.

tzari

husk jeg stadig har nogle til gode  :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng


tzari

Citat fra: PiaLyng Dato 26. Oktober 2009, kl. 18:30
Citat fra: tzari Dato 26. Oktober 2009, kl. 18:28
husk jeg stadig har nogle til gode  :P
Jaaaaa jaaaa :P
Hehe har goood plads i fryseren :fnis: uhhh ilderne glæder sig :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Hvad ville prisen blive for 300 kyllinger? For så vil jeg gerne havde det. Mine små ædedolke har allerede næsten ædt sig igennem 200 kyllinger :o

PiaLyng

Citat fra: Black Diamond Dato 26. Oktober 2009, kl. 18:59
Hvad ville prisen blive for 300 kyllinger? For så vil jeg gerne havde det. Mine små ædedolke har allerede næsten ædt sig igennem 200 kyllinger :o

225 :)

PiaLyng

Jeg ved det er en stigning i prisen :) - Men jeg vil helst levere dem i gode poser - fryse poser - og de koster. Plus sidst brugte vi 2-3 timer på at pakke.
Og så er benzin pengene incl i prisen :)

Masa


Black Diamond

Hihi ja det er da en smule  mere end det var sidst :fnis: Vi må lige snakke om det så. Jeg skylder dig også for sidst jo :-$

PiaLyng


Masa


PiaLyng

Citat fra: Masa Dato 26. Oktober 2009, kl. 19:43
Citat fra: PiaLyng Dato 26. Oktober 2009, kl. 19:37
Citat fra: Masa Dato 26. Oktober 2009, kl. 19:13
Vil gerne have 50 tak :D


Fantastisk :) Skriver dig på til køb af daggamle kyllinger :D

Kommer du til træffet hos pipvig :)?

ja, det gør jeg :)

Malene

Jeg vil gerne købe 50 kyllinger :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie Stuhr

Jeg vil gerne bare købe 10-20 stykker  :-$

PiaLyng

Ca 1000 kyllinger skal afsættes før jeg kører ned efter dem :).