Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Gratis kyllingehalse mm.

Startet af Tazz, 27. Oktober 2009, kl. 22:43

Tazz

ja, fandt lige en side hvor man kan bestille en gratis prøve på Barf..
Jeg har bestilt en pakke kyllingehalse, og vil prøve at se om det er noget fritterne kan li..
derfor ville jeg lige dele linket med jeg hvis der var andre som skulle være interesserede..?

http://www.biohund.dk/Default.aspx?ID=1228

Amazing Ferret

Tak for linket  :)

Har bestilt nogle kyllingehalse

Tazz

Citat fra: Amazing Ferret Dato 27. Oktober 2009, kl. 22:47
Tak for linket  :)

Har bestilt nogle kyllingehalse

Det var så lidt, man kan jo lige så godt hjælpe hinanden når man ser sådan noget ;)

Julie Stuhr

Jeg har også lige bestilt. Hvis ilderne ikke gider kan hunden vel få dem :P

Black Diamond

Ej tak for det link  :love: Jeg har ledt efter en Barf side hvor man kunne få bragt kødet ud. For jeg bor meget langt fra alle de barf butikker der er på Rigtighundemad.dk

Tak ! :)

Tazz

Jamen det var da så lidt..
Er glad for at i kan bruge linket :)

Og ja, hvis ikke fritterne vil spise det, kan hundene jo nok godt li det :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

har også lige bestilt! men sys leveringen er lidt dyr hvis man skal købe ellers! men ved ikke om det bare er mig..

Bawa

ej hvor er det bare et super link :D tusind tak!

Black Diamond

Har i fået leveret jeres gratis prøve? Jeg har ikke fået noget endnu.. Syndes det har taget meget meget lang tid nu.

Bawa

^ De kommer rundt med det personligt når de er i nærheden :)
De ringer inden og aftaler en tid og sådan.

Black Diamond

Øhh, ja ok.. Men det er jo over en måned siden. Syndes bare det er langt tid der er gået. Men håber da de kommer og de ikke har glemt mig :fnis:

Bawa

#11
Prøv at maile dem? :P .. hehe.

Jeg fik en fin mail om at de bekræftede og ville ringe så snart de var i mit område.

Black Diamond

Jamen det var faktisk derfor jeg vendte tilbage til tråden. For hvis jeg ikke var den eneste der ikke havde fået endnu, så var der jo mulighed for at det bare er fordi de har travlt. Altså hvis der er mange der ikke har fået deres prøver endnu..

Bawa

Jeg har ikke fået mine endnu :) ..
Ved ikke med de andre herinde der har bestilt.

PiaLyng

Min svigermor har fået sine :).
Men jeg har ikke fået mine :).