Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Gratis kyllingehalse mm.

Startet af Tazz, 27. Oktober 2009, kl. 22:43

A_M_T >Team Unique Ferrets<

jeg har heller intet set til det endnu! :S
Sys latså¨også det er lidt lang ventetid!

Tazz

Jeg har heller ikke fået mine endnu..
Men det er nok også begrænset hvor mange der bestiller hernede fra

malle-piii

jeg vil gerne prøve, men hva skriver man der hvor de spørge om hvilken hund det er.. jeg har ikk hund, kun ilder... skal jeg så bare skrive at det er til en ilder??

Pipvig

Sad også lige og tænkte på at jeg heller ikke har fået nogle kyllingehalse...

Julie Stuhr


Winther Ilderen

Jeg køber kalkun halse i Barf butikkerne og mine ildere elsker dem, har også bestilt en prøve og venter på og få den.

malle-piii

hvad har i skrevet der hvor der stod hvilken hund i har.. jeg har ikk nogen hund

PiaLyng

Jeg har skrevet ildere :)..

-Jeg har idag fået en mail om at de regner med at komme forbi her den 13 december :dans:

Bawa

Jeg har også skrevet at jeg havde ildere :D
Så må de jo selv tage stilling til om det er godt nok, hehe.

SNYD PIA!!!!!

cibatuchsi

så fik jeg taget mig sammen til at bestille. så må vi se hvor lang tid der går

Winther Ilderen

Er der flere der har fået sine halse  ?Jeg har nemlig heller ikke fået nogle i nu

A_M_T >Team Unique Ferrets<

jeg har heller intet fået endnu!!!! :@

Winther Ilderen

Så må vi væbne os med lidt tålmodighed i nu  ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ja det tror jeg desværre osse! Det er jo også gratis så kan men vel heller ikke forvente mere!

Julbert

Jeg fik en mail om de ville komme forbi Aalborg her i søndags, men fik desværre en mail igen kort tid efter, hvori der stod, at de måtte aflyse og vente til en anden dag.. Det var pga folk ikke var hjemme til at tage imod.. Så øv bøv, blev lige så glad, men vi venter da bare videre så - de må da komme på et tidspunkt :)