Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Farvespørgsmål.

Startet af Bawa, 29. Oktober 2009, kl. 13:33

Bawa


Nu har jeg længe diskuteret lidt med diverse folk om Tia.
For Tia hun har en meget underlig farve, eller hvad man siger :P
Hun er mørk pastel tomte i mine øjne (Og i opdrætters øjne)

Så nu spørger jeg lige "eksperterne" herinde til råds ..
HVAD FARVE ER MIN DUMME LILLE ILDER?!

Hun er umulig at tage billeder af, uden at hendes øjne lyser op (Der er rubin, så de ser røde ud)





Håber der er nogen der kan/vil svare mig,
for jeg er ved at blive sindssyg over at tænke på det :X :-$

..

Bawa

#1


Her var lige et mere :)

http://ferretopia.eu/index.php?topic=1582.0 <<< Og dér også.

Soelberg`s SUN ferret

ja jeg vil også sige mørk pastel med BIB/MITT

lille_jill


A_M_T >Team Unique Ferrets<

tjae... Hun er i hvert fald virkelig smuk!


Anne

pastel tomte. Fin lille tøs

Katrine

Gud hvor er hun dejlig, noget pastel noget vil jeg sige  :love:
Ildere: Loppen & Bamse

FerretParadise

Ja jeg vil også sige pastel tomte.
Jeg er vild med at hun er så mørk i farven, det er virkelig smukt. :)
Ann Hillerslev.

Bawa

Okay, så er vi alle enige :D
Og mange tak alle sammen.

Tror den mørke farve stammer fra hendes meget mørke familie.
Der er både black solid, chocolate solid og black self osv. :)

FerretParadise

Hvor stammer hun da fra?
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Ja jeg syndes også hun er endten en meget mørk pastel eller en lys chokolade med mitt og bib. Hvis der er chokolade og sort i hende kunne der måske også være noget der hænd af. Og de lyse chokolader er altså svært at få ordenlige billeder så man kan se de er Chokolade. William ligner også tit en pastel på de billeder jeg har tage af ham. Men har er chokolade. Men jeg vil ikke sige hun ikke er pastel heller. Men jeg vil holde på chokolade tomte. (i udlandet findes alle de der udtryk for chokolader og der er flere slags end kun self og solid)

Anne

Citat fra: Black Diamond Dato 29. Oktober 2009, kl. 17:56
Ja jeg syndes også hun er endten en meget mørk pastel eller en lys chokolade med mitt og bib. Hvis der er chokolade og sort i hende kunne der måske også være noget der hænd af. Og de lyse chokolader er altså svært at få ordenlige billeder så man kan se de er Chokolade. William ligner også tit en pastel på de billeder jeg har tage af ham. Men har er chokolade. Men jeg vil ikke sige hun ikke er pastel heller. Men jeg vil holde på chokolade tomte. (i udlandet findes alle de der udtryk for chokolader og der er flere slags end kun self og solid)

Jeg synes altså ikke hun ligner en chokolade. Jeg tror ikke der er sort i hende heller, hun ligner en pastel i samme slags som hannes venus, som godtnok er ved at være halvt silver nu men som først var udefinerbar og blev pastel.

Der er ikkenok sort eo danmark til at jeg kan følge at hun skulle være chokolade heller.

Masa


lille_jill