Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Behind the scenes - Osnabrück 2009

Startet af lille_jill, 17. November 2009, kl. 16:15

lille_jill

Mine damer (og de få herrer som nu engang er her) lad mig præsentere:
Alle de billeder, som Malene censurerede fra i sin billedtråd om vores tur til tyskland!


Cerulean får renset ører, mens Chucky ser rædselslagen til:





Bagefter måtte han vente i kassen til vores bur kom:





Dreng med stinkdyr:





En vaskeægte DEW, som desværre har røde øjne på billedet pga. blitzen fra kameraet:





Det er ikke helt så simpelt at holde styr på både det tyske sprog OG euro på en gang:





Stinkdyr igen:





Chucky er halvdød af kedsomhed:





BARF har åbenbart ikke slået igennem i Tyskland:





Vi nød fastfood i pausen:





En snack til Chucky:





1 stk stolt Malene:





Malene og jeg:





..og tak for en super skøn tur :)

Bawa

Dejlige billeder :dans:
Det sidste billede er super godt! :D

PiaLyng

Jeg er vild med det stinkdyr :-$.
Ser ud til at have været en god tur :D

Black Diamond

Ej altså den stinkdyr er sødt <3 Det er altså en sjov ting at holde som kældyr. Men jeg må indrømme jeg er forelsket :-$

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Et stinkdyr????? det vidste jeg ikke man kunne holde som kæledyr! har det så fået opereret kirtlerne ud så det ikke laver den klamme lunkt den sprøjter ud????

Shamua

Jeg elsker det billede hvor i dyrene i mundet :D....

Og hvad sker der lige for at de fodrede deres ildere med agurk?!..  :nej:

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

De er godt nok søde, og ja man opererer deres duftkirtler ud, hvilket er ulovligt i dk...sammen med hold af stinkdyr iøvrigt...desværre -synes også den er super nuttet :D

Tyskerne har et meget andet syn på hvad dyrene skal have, og går nogle ud fra et princip med at ilderne naturligt også ville æde indholdet i mavesækken på deres byttedyr. Selv finder jeg det unødvendigt, da de fibre alligevel intet gør for ilderen, og jeg ved mine får kulhydrat og vitaminer i deres tørfoder, og det er mere end rigeligt.  Da agurk dog for det meste består af vand...er det ikke specielt skadeligt....

Ellers er det skide gode billeder :D det lader til i alle tre havde en rigtig god tur :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hmm det er da også ret synd at gøre det! Hmm mennesker er ret egoistiske! Men den er virkelig sød ;)

Malene

Haha nogle fede billeder :lol:

AlisVolatPropiis > Jeg tror nu næppe det var derfor hun fodrede med kattevådkost blandet med agurk. Alle de bure jeg kiggede i, havde tørkost og ikke andet.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Malene

Citat fra: A_M_T Dato 17. November 2009, kl. 17:45
Hmm det er da også ret synd at gøre det! Hmm mennesker er ret egoistiske! Men den er virkelig sød ;)
Jeg glemte godt nok at spørge om det med deres duftkirtler, men efter hvad jeg forstod på hende, så var de opdrættet som kæledyr. De havde den gående i en stald så den kunne få lov til at grave og fodrede den med BARF.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

Citat fra: Malene Dato 17. November 2009, kl. 17:48
Haha nogle fede billeder :lol:

AlisVolatPropiis > Jeg tror nu næppe det var derfor hun fodrede med kattevådkost blandet med agurk. Alle de bure jeg kiggede i, havde tørkost og ikke andet.

Det kan være du har ret, men det er nu mit generelle indtryk at tyskerne ser anderledes på det, og tit giver "nassfutter" en gang dagligt, dog understreger de at det skal være mindst 60% kød holdigt. De fleste tyskere jeg har set på forums eller snakket med har tørfoder stående hele tiden, så får de vådkost om morgenen og kød om aftenen og natten over...eller de giver brei...som er en blanding af vitaminer, frugt, kød og alt muligt i en stor gang ja..vælling. Men ja de ser helt klart ikke på ernæring som vi gør :)

Black Diamond

Som AlisVolatPropiis siger så har de et andet syn på hvordan og hvad man fodre ildere med i Tyskland og også i Holland. Da jeg fik mine hvalpe i Juli fra Holland, fik jeg nogle gave med hjem. Den ene gav mig nogle hvalpe pakker med Totaly Ferret baby. Og den anden gav mig nogle kød stænger, og så en lille pose med Whiskas vådfoder til killinger. Jeg var faktisk ret overresket over at hun ikke vidste bedre, og at min lille dreng måske var vokset op med sådan noget. Men ja, hvis det er deres holdning i hele landet, så gør hun jo som sådan ikke noget forkert.. Det er noget andet her i landet jo heldigvis.

Det med det stinkdyr. Ej altså jeg bliver helt trist over at høre man gør det! Utroligt der ikke er de love der gør at man ikke må den slags. Der er jo en grund til at de har de kirtler og det samme med Ildere jo.  :(

Barky

Maleika er vokset op på den kost Trine beskriver...
(og jeg fik også sådan en pose med "gaver" af vådfoder til killinger, som stod ret længe, inden jeg bare gav den som lørdags-slik en aften. *G*)

Jeg kan godt lide jeres fastfood, men er den ikke lige "fast" nok? Jeg mener, den ser ikke engang tilberedt ud? O_o
Bla bla bla.... Hilsen Julia

NannaMB


Starshineferrets

hahaha det ser i alla fall ut som att ni har haft kul  :)