Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ledning gnaveri

Startet af tzari, 26. Oktober 2008, kl. 14:52

tzari

Det mest udprægede spørgsmål: Bider de ikke i ledninger hele tiden....


Gør jeres?

Har aldrig oplevet mine gør  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Kun hvis ledningerne bevæger sig.

Julie

nixen. mine har aldrig gjort det

Ferretmania



Mine har heller aldrig gjort det

Amazing Ferret

Mine gør det heller ikke, men nogen gange synes de at stikdåserne der ligger på gulvet er sjove at bide i

Malene

Min ene dreng gør. Men det er kun ledningerne til mine højtalere. De er åbenbart mere spændende end de andre :o
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Namilla

Mine har aldrig gjort det... Det eneste de faktisk har gnavet i, var deres køjer (men kun mens de var hvalpe) og så hinanden...

Winther Ilderen

Mine gør det heller ikke, nøjes med og udhule en lænestol  ggg dumme dyr lol

Anne

kun hvis ledningerne munder ud i noget med gummi eller hvis de bevæger sig.

Generelt nej, jeg har aldirg haft problemer med det.

Majbritt

Bella har onduleret flere ledninger til et headset samt opladere. Men de tykkere ledninger, der ligger rundt omkring, har hun ikke vist interesse i (thank god!).

Mewz

Nej gudskelov ikke. Vi har ledningehelvedet herhjemme. Tilgengæld tager de fat i alt med gummi på. (Det lød forkert...)



Playstationstik, stiftblyanter, fjernbetjeninger og kærestens tandbørste kan aldrig ligge i fred.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

laerke9

Min interesse er faldet for to halvvoksne drenge. Men min kæreste er lidt skeptisk, han er nervøs for hans dyre kabler. Hende der ejer dem nu har dog forsikret at det aldrig har været et problem med dem....
Så det er dejligt at høre at ledninggnaveri ikke er et udbredt problem/ udbredt svaghed ;)

Så når jeg kommer hjem fra skiferie er der sandsynligvis ildere til mig!!! :D :D

PiaLyng

Mine tygger heller ikke i ledninger.

Bawa

Der er heller ingen af mine der gør det :)
De har heller aldrig gjort det.

Lea

Har aldrig oplevet nogle af de ildere jeg har haft har bidt i ledninger.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3