Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

mmh??

Startet af Stef89, 20. November 2009, kl. 21:40

Stef89

Jeg har holdt lidt øje med alle ilderne, hvordan de reagere over for lille Cookie.. HUn skriger helt vildt bar når Chili og Coda ser på hende.. De vil ikk gøre hende fortræd eller noget, de vil bar gerne lege med hende og ja tumle på gulvet.. De kan ikk rigtig forstå at Cookie ikk tør have dem tæt på sig..

Nu har jeg så set Coda, når han render rundt efter hende, så når han indhenter hende vender han ligesom ryggen(enden nogle gange) til hende og halen er total stor.. Det ser ud som om han skubber hende.. Ved i hvad det kan betyde??

Line

Hmm... Da jeg fik min den "lille" hjem i august og satte hende sammen med den anden pige jeg har gjorde de ikke helt det samme... og alligevel lidt...

Den lille stod med næsen ud for den andens numse/hofte, dog uden stor hale hos nogen af dem. Jeg tror det er en måde hvorpå den bagerste prøver at indynde sig hos den "ældre" eller hvad man skal sige. Men jeg er ikke sikker.

Anne

Det gjorde My også ved Joa, jagtede hende med rumpen. Det er noget dominans noget

Stef89

Ja okay, det ser bar lidt voldsomt ud hehe..
Det med hun skriger sådan, er det fordi hun lige skal se dem an??

Black Diamond

Det ved jeg måske ik.. Det lyder måske mere for mig som om hun er bange for dem. Måske du skulle prøve at give hende dem en af gangen. Måske det er for stor en mundfuld for hende med to nye på en gang ? Så måske hvis du lader hende lære den ene at kende lidt før den anden og så kommer den sidste på når de to ander er van til hinanden. Jeg har tit delt op i nogle hold når jeg skulle sammenføre dyr :)

ilderhjemmet

Vi fik Filine for ca 1 1/2 måned siden, kender ikke hendes alder. Hun skriger og hun skriger rigtig højt når vi prøver at sammenfører hende med de andre, især når hun ser Freja og Chanell. Vi har gjort det at vi har 2 hold ildere, Plato og Filine går rigtig godt sammen og hygger, leger og sover Quark kommer så engang imellem og hygger sig med Filine og Plato.

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet