Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

KRAVLEGÅRDENE

Startet af PiaLyng, 26. November 2009, kl. 18:47

PiaLyng

http://www.companionschoice.co.uk/product_details_710.htm

VED ikke hvor jeg skal smide den her..
Men her er også MANGE af de ting vi sidder og savler over - som de "kun" har i usa :D
HER er redningen :D..

Linket fører til de der kravlegårde mange søger:D

Julie

Jojoo.. MEN.. det er uden måtte

Bawa

PIS! Har lige bestilt en masse derfra :P
Og jeg havde ikke set at de også havde kravlegårdene!!

Amazing Ferret

Måtten kan man da godt undvære

PiaLyng

Der er en masse fede ting :D. jeg skal bestille her i december :)!
bliver dog ikke til en løbegråd til dyrene :D

Julie Stuhr

Jeg har også lige bestilt derfra, men opdagede ikke kravlegården :p
Så jeg køber en i januar. Og måtten kan man sikker finde eller måske sy selv - eller betale sig fra det ;)

Sølvsten

Man kan sagtens bruge en presenning.

Der er iøvrigt kun en uges levering derfra og lige nu har de en masse gode tilbud. f.eks en seng som bil til kun 24 kr.

Malene

Nogen der har kontaktet dem for at høre hvad fragten kommer til at koste?
Jeg synes umiddelbart det lyder ret dyrt. Kravlegården alene kommer til at koste 530 kr. (eks. fragt) på den side, hvorimod du kan få en kravlegård + bund + taske på ferretdepot, sendt med Shopusa til 740 kr. alt i alt.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Sølvsten

#8
Ja det kan vist ikke gøres billigere!

Med mindre det ikke skal være en marshall

Amazing Ferret

Hanne og jeg bestiller en lidt anden slags løbegård på ebay og vi skal af med 445 kr hver  :dans:

PiaLyng

Citat fra: Amazing Ferret Dato 26. November 2009, kl. 21:08
Hanne og jeg bestiller en lidt anden slags løbegård på ebay og vi skal af med 445 kr hver  :dans:

linker du :)?

Raiden

Hvis jeg lige må blande mig, så vil jeg da mene det en let opgave, hvis man har en i familien der er lidt håndværker.

Evt noget hønse-net, eller det man kender som gamledaws fugle-net. Såen et isolerings rør, til at sætte rundt foroven så man ikke skærer sig, og så evt fæste bunden til en fin rund krydsfinerplade. Det burde give noget ala det samme resultat. ;)

cibatuchsi

Citat fra: Raiden Dato 26. November 2009, kl. 23:35
Hvis jeg lige må blande mig, så vil jeg da mene det en let opgave, hvis man har en i familien der er lidt håndværker.

Evt noget hønse-net, eller det man kender som gamledaws fugle-net. Såen et isolerings rør, til at sætte rundt foroven så man ikke skærer sig, og så evt fæste bunden til en fin rund krydsfinerplade. Det burde give noget ala det samme resultat. ;)
det kravler de desværre opaf

Raiden

Citat fra: cibatuchsi Dato 26. November 2009, kl. 23:38
Citat fra: Raiden Dato 26. November 2009, kl. 23:35
Hvis jeg lige må blande mig, så vil jeg da mene det en let opgave, hvis man har en i familien der er lidt håndværker.

Evt noget hønse-net, eller det man kender som gamledaws fugle-net. Såen et isolerings rør, til at sætte rundt foroven så man ikke skærer sig, og så evt fæste bunden til en fin rund krydsfinerplade. Det burde give noget ala det samme resultat. ;)
det kravler de desværre opaf

Tjaeh. Det tænke jeg også lidt på, efter jeg skrev. Hmm. Man kan måske få noget hegn ala det der er på billedet.

PiaLyng

Citat fra: Raiden Dato 26. November 2009, kl. 23:35
Hvis jeg lige må blande mig, så vil jeg da mene det en let opgave, hvis man har en i familien der er lidt håndværker.

Evt noget hønse-net, eller det man kender som gamledaws fugle-net. Såen et isolerings rør, til at sætte rundt foroven så man ikke skærer sig, og så evt fæste bunden til en fin rund krydsfinerplade. Det burde give noget ala det samme resultat. ;)

de er hurtig ude af den - desværre.
Plus mange bruger kravlegårdende til at tage med rundt på udstillinger og nogen gange træf.