Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

KRAVLEGÅRDENE

Startet af PiaLyng, 26. November 2009, kl. 18:47

cibatuchsi

Citat fra: Raiden Dato 26. November 2009, kl. 23:41
Citat fra: cibatuchsi Dato 26. November 2009, kl. 23:38
Citat fra: Raiden Dato 26. November 2009, kl. 23:35
Hvis jeg lige må blande mig, så vil jeg da mene det en let opgave, hvis man har en i familien der er lidt håndværker.

Evt noget hønse-net, eller det man kender som gamledaws fugle-net. Såen et isolerings rør, til at sætte rundt foroven så man ikke skærer sig, og så evt fæste bunden til en fin rund krydsfinerplade. Det burde give noget ala det samme resultat. ;)
det kravler de desværre opaf

Tjaeh. Det tænke jeg også lidt på, efter jeg skrev. Hmm. Man kan måske få noget hegn ala det der er på billedet.
ja det kan man måske nok, men er ikk stødt på det endnu;)
men er jeg oz gift med en mand der kan sit kram, så løbegård mangler vi ikke;)

AlisVolatPropiis

Jeg kontaktede i sin tid Compagnions Choice for at høre hvad den kostede i fragt.....men fik aldrig noget svar, dog kunne jeg se hos deres fragtfirma at det ville blive ret dyrt...


nu har jeg/kæresten så bestilt en:

Marshall deluxe playpen med taske og bund, en ekstra bund til "tag" hvis de skulle få gode ideer så kan den måske ikke holde dem inde, men måske forhindre ideen i at tage alt for meget form...ved nogle ildere kan komme ud af den....og så 10 poser godbidder kræene elsker men ikke kan fåes i dk

-dette -plus fragt til shop usa i virginia -koster jo også lidt...OG told skat og fragt gennem shop usa....bliver ialt lige omkring 1300kr......hvilket jeg synes er mere end rimeligt

Og selve løbegården plus taske og den ene bund er julegave fra kæresten :D

FerretParadise

Ihhh Trine... :)
Så når du at få den inden udstilligen alligevel. :dans:
Stort tillykke. :)
Ann Hillerslev.

Black Diamond

ej hvor fedt Trine.. hvordan betalte du til Shopusa? Den del af det fandt jeg aldrig ud af.. Man betaler til butikken og sætter adressen ind man får i den mail. Men selve betalingen.. hvordan gjorde du?

AlisVolatPropiis

Citat fra: FerretParadise Dato  8. December 2009, kl. 18:19
Ihhh Trine... :)
Så når du at få den inden udstilligen alligevel. :dans:
Stort tillykke. :)

Ann ja det er ikke helt til at vide dog....shop usa skriver det kan tage mellem 4-6 uger når det er store ting, som denne fordi de skal med skib....og det tager også lidt tid at få det fra ferret depot til shop usa....men har allerede idag fået at vide det er sendt med UPS og det burde nå frem til shopusa den 10 dec...og det til trods for jeg blev nød til at vælge den allerbilligste fragt metode med UPS :D

Men vi håber da :/

AlisVolatPropiis

Citat fra: Black Diamond Dato  8. December 2009, kl. 18:31
ej hvor fedt Trine.. hvordan betalte du til Shopusa? Den del af det fandt jeg aldrig ud af.. Man betaler til butikken og sætter adressen ind man får i den mail. Men selve betalingen.. hvordan gjorde du?

Du køber og betaler ferretdepot -f.eks. og får det sendt til shop usa.....når du har bestilt og betalt der, så skal du registrere det hos shop usa...så de ved der kommer en pakke til dig...og så regner de ud, af det samlede beløb af varens pris (og transporten til dem -sådan som man også regner told i dk....nemlig med transport også)....hvad de skal have for fragt og til told og skat i dk.....de penge trækker de så på dit kreditkort når de sender pakken fra dem :)

Og det ER dyrt....altså....det kostede 137usd. for alle tingene og 124 usd. for fragt told og skat.....

Men det stadig en del billigere end jeg regnede ud det ville koste med tingene sendt direkte, hvor fragten ville blive regnet ud fra vægt.....(den vejer jo en del den løbegård) og så oveni ville skat og told komme...regnet ud fra den dyre forsendelse med vægten.....

Men lad os nu se hvad der sker når den kommer, jeg vil altid gerne lige se beviser på det er så godt som de siger, før jeg tror på det...men indtil videre virker det nogenlunde :)