Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

så er vi klar til juen!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 30. November 2009, kl. 12:56

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så fik jeg lige kræeret en adventsdeko og en kallenderdeko!



Og så lige et af hunden, der vidst sys jeg var lidt tosset sårn at kravle rundt på gulvet for at tage billeder! :fnis:

Og så lagde han sig ellers til at sove igen!

Shamua

Du er jo helt vildt go :)... jeg har købt ler, og så nåede jeg ikke længere..

Fin hund :D

Vh. Marianne

lille_jill

Sikke fine dekoer :) min mor har lavet min igen i år...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

hehe tak, ja min mor plejer også altid at lave til mig! men i år sys hun så jeg selv skulle ud i skoven og hente tingene og så lave dem også. Men det var faktisk meget hyggeligt og kunne jo godt finde ud af det selv :D

lille_jill

Ja, det er mega hyggeligt :) Min mor er dog blomsterbinder, så det er nemmere at få hende til det..

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_jill Dato 30. November 2009, kl. 14:02
Ja, det er mega hyggeligt :) Min mor er dog blomsterbinder, så det er nemmere at få hende til det..
Ja okay det kan jeg se.. men så tør man da heller nøsten ikke at lave noget hvis hun er "proff" så vil ens ting bare ligne noget biiib i forhold til hendes!

Bawa

Eeej hvor fint :D
Jeg har også lavet dekoration i år ..


Julie Stuhr

De er godt nok fine :)
Jeg er ikke gran-typen, så jeg har bare lavet et fad med lys og sådan nogle tørrede kanel- og appelsinting :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julie Stuhr Dato 30. November 2009, kl. 14:40
De er godt nok fine :)
Jeg er ikke gran-typen, så jeg har bare lavet et fad med lys og sådan nogle tørrede kanel- og appelsinting :)
Lyder også fint! kom med nogle billeder folkens. Så kan vi se hinandens, og dem  der endnu ikke har lavet endnu kan måske få lidt inspiration!

tzari

ej hvor er de søde  :)

Og der findes ikke noget mere kært end schæfere der stadig har falde øre  <3 <3 <3
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie Stuhr


lille_jill

Citat fra: A_M_T Dato 30. November 2009, kl. 14:04
Citat fra: lille_jill Dato 30. November 2009, kl. 14:02
Ja, det er mega hyggeligt :) Min mor er dog blomsterbinder, så det er nemmere at få hende til det..
Ja okay det kan jeg se.. men så tør man da heller nøsten ikke at lave noget hvis hun er "proff" så vil ens ting bare ligne noget biiib i forhold til hendes!

Nej, nemlig! Jeg er lige fra jeg kunne sige "gran" blevet sat til at lave diverse underlige dekorationer, men har virkeligt ikke flair for det overhovedet.

Namilla

Jeg skal lave dekorationer på søndag... ved godt at det er alt for sent, men har simpelthen ikke tid før... så skal jeg nok poste billeder...

CarinaNielsen

hvor er de dekorationer flotte.:D
Basserne fra Herning. :)

Namilla

Så fik jeg også lavet dekorationer idag...de to her er dog kun de to der står herhjemme...har også lavet til min morfar og til min stedfars tandlægeklinik...

Synes desværre ikke billederne yder dem retfærdighed...