Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Litte Bandit:(

Startet af Stef89, 3. December 2009, kl. 22:54

Stef89

Som i nok ved overtog jeg en lille hanilder på 2 år af en som havde førsomt ham meget..!!
Han har nu været her i en lille måned.
Jeg havde virkelig håbet af hele mit hjerte, at jeg kunne få en lille glad dreng ud af ham.. men desværre :(
Jeg har præsenteret ham en for en med mine andre, og har altid kun haft en og en ude i et par timer hver dag.
Jeg har også gået ture med ham og en af de andre, men hver gang panikskider hen og bider dem til blods :(
Selv lile Cookie som han har sovet en smugle med, har han bidt voldsomt i dag..'
Han har lige nu bidt halvdeken af øret af min lille Cuba, som lå og sov i sit bur.. :'(
Jeg er virkelig ked af at han ikk vil falde til her hos mig. Jeg synes også det er meget synd for ham hvis han skal blive her og blive meget mere stressede af de andre:( Han har aldrig bidt mig, er virkelig stille og rolig overfor mig og andre mennesker.
Men han vil ikk med de andre! Hva synes i jeg skal gøre??

Amazing Ferret

Jeg tror det bedste ville være hvis han kom i et hjem hvor der ikke var andre ildere - han lyder virkelig som om at det stresser ham helt vildt og det er altså synd

Bawa

Ja, jeg vil give Erika ret.
Han har brug for at være alene ilder.
For som du selv siger, så er han stille og rolig overfor jer ..
Men ikke overfor de andre ildere :/

Stef89

Ja det tror jeg også:(
Er ellers meget glad for ham, men det er for hans eget bedste!!
Han sover ved mig om natten i min seng og laver aldrig ulykker, men det er en skam han ikk vil med de andre.. :(

Bawa

Ja det er træls :( Men det er jo for hans eget bedste! ..

Stef89

Ja det er det.. Men det er virkelig ikk sjovt når ens dyr ikke har det så godt :(

Amazing Ferret

Jeg har selv stået i lidt den samme situation

For 2½ år siden måtte jeg gøre op med mig selv om jeg skulle sælge min daværenden albino pige Willow. Hun havde det bedst af at gå alene og det kunne jeg ikke give hende. Men i dag bor hun hos et ungt par som elsker hende højt og hun trives og er en glad lille pige

Soelberg`s SUN ferret

ja det lyder som om han vil have bedst af at være alene ilder, og hvis du ikke har mulighed for at have ham i et bur alene, må du gøre op med dig selv hvad du vil.

Stubba

men det er også bare hårdt som ejer, at skulle sige farvel til dyret - hvis det på alle andre punkter bare er fantastisk!

men ja - det lyder som om han ville have bedst af at tulle rundt selv.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!