Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

uhh spændt

Startet af tzari, 29. Oktober 2008, kl. 18:12

tzari

Så har jeg brugt de sidste 2 uger på at tilmelde en masse dyr til Österbruck, få styr på hotel, og en masse mail snak tur/retur.

Nøj hvor jeg glæder mig. ferretmania,evergreen og jeg tager afsted her fredag med 13 dyr i bilen. Skal nok blive rigtig sjovt  :dans: Så vi regner da med at have 11 første pladser og 2 anden pladser når vi tager hjem igen  :fnis:  :lol: :lol:

Sjoveste bliver nok turen dernem for jeg skal køre noget af vejen så vil råde jer til at være meget forsigtig når i kører i sønderjylland fredag  :fnis: Har ingen ide om hvordan det foregår så det skal nok blive sjovt men med dyr i 11 forskellige klasser burde vi kunne finde ud af det  :dans:

Kryds endelig en masse fingre for os og vi bringer en masse billeder når vi kommer hjem. ÆV tiden går bare langsom  >:\ :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

åhh det lyder hyggeligt :D!
god tur og så krydser vi poter og fingere herhjemme :ja:

Malene

God tur! Jeg håber I hiver en masse præmier med hjem :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.