Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Er det en helt normal leg???

Startet af Danja, 12. December 2009, kl. 09:25

Danja

Lilli og Daisy har her til morgen været i rigtig hopla, og det lykkedes Daisy at lokke Lilli til at tumle, hvilket ellers meget sjælden sker.

Jeg sidder selvfølgelig og griner af dem, men kommer pludselig til at undre mig over om Lilli's leg er normal, eller om hun er meget grov ved Daisy. Hun vil gerne tage fat i nakken af Daisy og så ellers bare rulle rundt så Daisy bliver nødt til at rulle med. Daisy blev ikke sur på hende og har heller ikke fået sår efter den i mine øjne meget voldsomme leg, men bliver da lidt bekymret alligevel.

Er det helt normalt at ildere tager "nakketag" på hinanden?  :S

Stubba

sådan leger mine også :)

der er intet at være bekymret for, hehe.

http://ferretopia.eu/index.php?topic=1777.0 (mine dyr)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Mine bider hinanden i nakken, ryggen, maven og ørene... så jeg tror da det er meget normalt :)

Vh. Marianne

Bawa

Mine drenge leger også altid rigtig voldsomt :)
Men det er stadig kun leg.

Danja

Tak for jeres svar, så er jeg helt rolig igen... Kunne heller ikke forstå at de pludselig skulle til at være uvenner  :D

Rofus:

Tak for linket til dine videoer, det præcist det samme mine gjorde i morges  :)

Bawa


Stubba

det var så lidt :)

men som du også kunne læse i linket, var jeg også nervøs for om 'det var normalt' :p
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Line

Ja, det er normalt :) Mine ildere hiver også rundt med hinanden mens de leger og slås :) Så du skal ikke bekymre dig om det :)

Anne


Line

Har ikke oplevet nogle ildere der ikke har gjort det. Jeg kan dog ikke lade være md at holde en smule øje med mine når de går i gang, selvom jeg godt ved at der intet sker

Anne

Nej men det e rogså alle de tænder lige omkring ører og øjne :o
Lige nu er mine så ret unormale fordi Joa konstant parrer my, fuldstændigt som var hun en han.

Line

Jo, men det sker der jo intet ved.. altså at hun parrer hende.. :P

Anne


Line


Anne