Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

udstilling bus?

Startet af tzari, 6. November 2008, kl. 15:11

tzari

Nu kom folk med en god ide skal vi ikke lave en udstilling bus. I en mini bus kan der jo LET være 5 folk med dyr i. (2-3 forsæde) 2-3 midter række og lægge bagsiderne ned og stille alle kasserne der.

Nogle der er med på den ide og kender en med en minibus der kunne lånes ud  :dans: :dans: Gør det jo en del billigere for alle parter(alt efter hvor økonomisk bilen er)

Jeg har selv 3 furel xl der kunne slås sammen og tage med skal kun bruge et selv og de fylder ikke så frygteligt jo.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

jeg er helt med på en udstillingsbus!

Julie

også mig! jeg har bare ikke noget bur der kan klappes sammen, så jeg skal ud og låne af en

Soelberg`s SUN ferret

jeg er helt klart med på ideen  :ja:

tzari

Citat fra: Julie Dato  6. November 2008, kl. 18:19
også mig! jeg har bare ikke noget bur der kan klappes sammen, så jeg skal ud og låne af en

har 3 furel xl skal kun bruge et uden for sæson i sæson kan det ske jeg skal bruge 2  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

Citat fra: tzari Dato  6. November 2008, kl. 18:21
Citat fra: Julie Dato  6. November 2008, kl. 18:19
også mig! jeg har bare ikke noget bur der kan klappes sammen, så jeg skal ud og låne af en

har 3 furel xl skal kun bruge et uden for sæson i sæson kan det ske jeg skal bruge 2  ;)
uv, så kunne det måske være jeg kunne låne et? :P

Anne

JEg har heldivis et klap sammen bur :)

Amazing Ferret

Jeg vil også være med, men jeg har desværre heller ingen klapsammen bure