Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

gratis udstyr til dig selv eller dine dyr

Startet af Boy5492, 6. Januar 2010, kl. 23:36

Boy5492

hej jeg har gennem længere tid været bruger på en side der kaldes pointshop hvor man kan optjene point på mange forskellige måder nogle gratis andre koster lidt sådanne lidt op til en selv uanset er der mange point og tjene disse point kan man så bruge i deres shop på virkelige ting og har selv modtaget en del ting derfra efterhånden blandt andet har de en del til katte og hunde som man også ville kunne bruge til sine fritter/ildere de har som overskriften siger også ting til en selv

det er 100% gratis at tilmelde sig og være bruger og i kan jo bruge linket herunder og tilmelde jer hvis i har lyst håber jeg har placeret dette emne det rigtige sted og håber i vil få glæde af det  :fnis:

http://www.pointshop.dk/?ref=42491

Anne

sorry boy, jeg har vist allerede være der med mit link til siden :P

Boy5492

helt ok har bare ikke set det nogen steder så ellers så ligger mit jo bare her

Anne



Anne



Anne

ok, så tror jeg ikke jge har set dig derinde. Jeg hedder abani.

Boy5492

ok har heller ikke brugt den så meget på det sidste har kun lavet 5 blogs derinde

cibatuchsi

jeg er oz derinde. husker bare ikk hvad jeg hedder. den logger mig på automatisk:$

Anne

haha daisy jamen du må da vide hvad du hedder på bloggen hvis du skriver derinde?

Katrine

Jeg er der inde tror jeg hedder mini92 ?
Men jeg skriver kun for at få point, og jeg har glemt den, så kom først i tanke om den, da jeg læste tråden, hehe :P
Ildere: Loppen & Bamse

Anne


cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato  7. Januar 2010, kl. 02:10
haha daisy jamen du må da vide hvad du hedder på bloggen hvis du skriver derinde?
det er meget sjældent jeg skriver derinde...gg
glemmer det nemlig, men kunne være jeg skulle tjekke det i dag