Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Han tisser

Startet af jean08, 17. Januar 2010, kl. 18:24

jean08

Heej, min lille ilderdreng er begyndt at tisse på mine ting, hvilket er meget ulækkert og det lugter rigtig meget. Han ligesom slæber sig med maven/tissemanden henover tingene og så laver han lige en tis-streg.

Han er ca 9 mdr.

Kan det hjælpe at kappe kuglerne eller er der nogle der har andre forslag ?

På forhånd tak.

Sølvsten

Det hjalp på mine drenge.

PiaLyng

Uhh en han i brunst :D!!

Jamen det går jo væk af sig selv :p.
MEN! du kan også lade ham miste manddommen - så går det hurtigere over :)

jean08

En han i brunst kan man vidst roligt sige, han har fået sin egen tigerbamse, lidt større end sig selv, men den bruger han flittigt til at hygge sig med, men jeg har jo heller ikke nogen hunilder, så han må jo få lysterne ud på andre måder ;b

Men hvor lang tid er hanner i brunst sådan ca ?
Og vil han igen tisse på mine ting næste gang han kommer i brunst ?

Lena og Peter

Han gør det jo for at makerer, så jeg vil tro at han vil gøre det igen..
Han vil nok gå ud af brunst en gang hen af sen sommeren, så der går da lidt tid endnu... ;)

AlisVolatPropiis

Det ville være ret synd for tæven....de bryder sig naturligt nok ikke om at blive voldtaget :)

Han er i brunst og det går over når de bliver kastrerede....bolleriet derimod kan godt fortsætte....nogle gange.. :)

Namilla

Du kan godt regne med at tisseriet vil fortsætte et halvt års tid endnu... og det vil være det samme næste år, hvis ikke han bliver snittet...
Han er frustreret, og vil gerne af med sin frustration, det går så ud over bamsen... Men det nemmeste ville da være for dig, og for ham, at få ham kastereret...(han vil også komme til at lugte mindre)

FerretParadise

Du kan selvfølgelig også vælge at give ham et Suprelorin Implantat.
Ann Hillerslev.

jean08

Er det dyrt sådan et implantat ?

Bawa

Citat fra: jean08 Dato 18. Januar 2010, kl. 13:44
Er det dyrt sådan et implantat ?
Det koster nogenlunde det samme som en kastration :)

Annika

Citat fra: jean08 Dato 18. Januar 2010, kl. 13:44
Er det dyrt sådan et implantat ?

Jeg har lige fået indsat implantat hos Lone på Jagtvejen, hvor det kostede 700. Kastrationen koster der 690,-.

Som du nok ved, holder implantatet ikke evigt og skal derfor "fornys" et sted mellem hvert halve år til hvert tredje år.

Blackferret

Hej Jean,
Det er desværre ilderens natur at markere sig på ting den møder på sin vej. Det eneste gode råd at at lægge eksempelvis en gulvklud foran deres wc, som han kan "tøre sig" i når han forlader sit wc besøg. Dernæst skal man ikke have for mange ting til at ligge at "flyde" på gulvet omkring deres wc. Generelt er hun ildere lidt mere renlige en han ildere !! :ja:

/Ken

Lena og Peter

Citat fra: Blackferret Dato 15. Februar 2010, kl. 20:10
Hej Jean,
Det er desværre ilderens natur at markere sig på ting den møder på sin vej. Det eneste gode råd at at lægge eksempelvis en gulvklud foran deres wc, som han kan "tøre sig" i når han forlader sit wc besøg. Dernæst skal man ikke have for mange ting til at ligge at "flyde" på gulvet omkring deres wc. Generelt er hun ildere lidt mere renlige en han ildere !! :ja:

/Ken

Ikke vores... Vores to piger kan ikke finde ud af at blive færdig på toilettet og hannerne er ret gode til det... og hvis vi lagde en gulvklud foran deres wc ville den være væk inden vi kunne tælle til tre..

Namilla

Det er altså også kun virile hanner der afmærker territorium (omend enkelte kastrater kan beholde adfærden, så hjælper kastration på størstedelen)...