Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Billeder fra Træffet i Farre (link til facebook)

Startet af SilverDragon, 23. Januar 2010, kl. 20:29

SilverDragon

Hej alle sammen
Så er der billeder fra vores rigtig hyggeligt træf.. Tak for alle dem der kom og besøgt mig..

Her er link til alle billeder på facebook.
http://www.facebook.com/?ref=logo#/album.php?aid=140747&id=662968883&ref=nf

Her lige nogle udvalgte billeder fra dagen..





















































SilverDragon

De sidste billeder kommer lige her!











Tak for en rigtig hyggelig dag..

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

samme her.. dejlige billeder :) ser ud til i har hygget jer meget :)

Vh. Marianne

NemoToft

Hej Louise.
Tak for en rigtig hyggelig dag. Masser af kaffe og sulten var vi ikke, da vi tog hjem  :)
Det gik jo rigtig godt, med alle ilderne. Ikke de store slagsmål og kun få uheld, trods vores store forsøg med avis papir i hjørnerne  :dans:
Bestemt værd at køre 2 timer, for at komme ned til dig. Fantastisk hund du har. Den er godt nok sød ved ilderne.
Jeg kommer med billeder i løbet af aftenen.
Knus Dolly, Gixxer og Malle.

NemoToft


NemoToft


Lena og Peter

Tusind tak for et rigtigt dejligt træf. Det var dejligt at se jeg alle igen. Vi er nu lige kommet hjem, og er godt trætte, men det var helt sikkert de ca. 6 timer kørsel vær...  :dans: Vi glæder os allerede til at få besøg af Jer til sommer... :ja:

Tak for i dag..... MEN HVEM ER PINKY OG HVEM ER HAPPY, PÅ DE TO BILLEDER FRA LOUISE.. :lol:

PiaLyng

Hvorfor havde vi ikke pengene til at komme :(!!!! IHHH !

Sølvsten


MM-Ferret

Jamen halløjsa karina... Hvordan går det... det er lang tid siden kongsbjerg :o)

Du husker mig nok næppe, men er sikker på der er en masse der kan fortælle mange gode historier om mig..

Men nå... ville bare lige hilse på og sige lang tid siden :D

Winther Ilderen

Tak for i dag Allesammen og især til dig Louise som gad holde træf for os.
Peter jeg kan skisme heller ikke se forskel på Pinkey og Happy å biillederne, men kan lugte Happy i nu hihi

Danja

Rigtigt mange tak for en helt fantastisk dag! Det var altså virkelig hyggeligt at møde jer alle sammen og jeres helt vildt skønne dyr!
Daisy er dejligt træt efter en lang dag med masser af stinkbomber, og Lilli er ikke helt så overraskende stadig fuld af energi  :lol:
Det er nogle super gode billeder i har fået taget, sidder og smiler stort når jeg kigger dem igennem :D
Glæder mig allerede til at Louise engang får mod på at få huset invaderet af ildere og mennesker igen, og selvfølgelig også til at vi skal til sommertræf hos Ilderbanden :D

Citat fra: MM-Ferret Dato 23. Januar 2010, kl. 23:50
Jamen halløjsa karina... Hvordan går det... det er lang tid siden kongsbjerg :o)

Du husker mig nok næppe, men er sikker på der er en masse der kan fortælle mange gode historier om mig..

Men nå... ville bare lige hilse på og sige lang tid siden :D

Åhhhh åhhhh jeg er blevet genkendt *G* Og det er jo faktisk ikke pænt gjort når jeg ikke har en idé om hvem du er? ;)

Anne


A_M_T >Team Unique Ferrets<

ser ud som en rigtig hyggelig dag!!!
OT: HOOOOLD da op en lækker islandsk fårehund!!!! Missundelse.... jeg vil ha, jeg vil ha!