Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

nogen i ikast/herning området?

Startet af revival, 2. Februar 2010, kl. 21:26

revival

hej

jeg er ny herinde. anede faktisk ikke stedet her fandtes. en veninde foreslog det da jeg står og mangler noget hjælp

jeg håber lidt der er en af jer som er fra ikast/ herning egnen der måske har mulighed for at hjælpe mig med min lille totte maggie.

sagen er den hun skal steriliseres, hvilket i sig selv jo er ret overkommeligt.

problemet er så jeg ikke må få fri/møde senere på mit arbejde for at aflevere hende. jeg synes ikke jeg har mulighed for at sygemelde mig da min uddannelse hænger i en meget tynd tråd og bliver afgjort ud fra mit arbejdes udtalelse :(
jeg har forsøgt overtale dyrlægen i herning til at lade hende overnatte men det vil de ikke. forsøgte overtale dem til jeg kunne aflevere hende lidt senere, den gik hellere ikke.
har forsøgt at få familie til at tage ind med hende. men de mener ikke det er deres problem og gider ikke hjælpe mig heller.

så jeg står virkelig på herrens mark og har brug for en eller anden som kunne have mulighed for have hende natten over og så aflevere hende ved dyrlægen.
håber virkelig på det så min lille pige ikke kommer i løb :(

skriv evt på mobil nummer 50 40 39 28

hilsen Lene

CarinaNielsen

hej. jeg bor i herning, har lige sendt dig en sms. :)
Basserne fra Herning. :)

Stubba

Vi er her jo for at hjælpe hinanden :
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

revival

TUSIND TAK Carina ! du har været en stor hjælp.  :dans:

har lige hentet tøsen og hun er frisk som en havørn og snittet pænt uden blod/blå mærker og andet man ellers tit ser  :D

Anne

Selvfølgelig er hun det, du bruger jo en god dyrlæge :lol:
Dejligt Carina kunne hjælpe :D

CarinaNielsen

Citat fra: Anne Dato  4. Februar 2010, kl. 20:14
Selvfølgelig er hun det, du bruger jo en god dyrlæge :lol:
Dejligt Carina kunne hjælpe :D

hehe selvtak :)

ogg anne hun bruger ikke herning dyrehospital :)
Basserne fra Herning. :)

Anne

Hehe nå ok :) Jamen så kan jeg ikke sig eom dyrlægen er god, men det var dem vi snakkede om da jeg snakkede med hende. Men hun fandt vel noget billigere

CarinaNielsen

hmm billigere tror jeg nu ikke. :)

jeg gav 995 kr ved herning dyrehoodpital
og jeg spurgte der inde da jeg aflevere hende i morges hvad det kostede, og hun sagde 1300 :O
Basserne fra Herning. :)

Anne

Jamen din er jo også en han :D Hanner er altid billigere fordi det er nemmere. Jeg kom af med knap 2000 for sterilisering af joa, undersøgelse af my og en flaske efaolie på Herning dyrehospital. De er måske ikke vildt billige, men pyt når man føler at man får den rigtige behandling.

CarinaNielsen

jeg synes nu de er billige nok, men har jeg nok fået sagt for hurtigt, har 3 ildere nu., :D og de skal alle sammen vac. på samme tid. :) det bliver sikkert  en dyr omgang, :) :dans: PS jeg har fødselsdag i dag.
Basserne fra Herning. :)

Anne

Hehe det ved jeg godt jeg har lige skrevet til dig i den anden tråd :P
Og nej de er ikke vanvitigt dyre på herning dyrehospital men heller ikke vildt billige. Og så lader det til at jesper er dyrere end vibeke, selv om hun ved mest om ildere?? Meget mærkeligt.

Men Vibeke er jo mun dyrlæge-gud, så prisen er egentlig underordnet for mig.
Jeg synes dte var meget billigt da de havde my indlagt i en weekend, det kostede kun 1800!

CarinaNielsen

jesper er meget dyre en vibike, jeg snakkede først med vibike om snitte rattatulie og det kosteede 995 kr og så anden gang snakkede jeg med jesper så et 1195, men jeg gav kun 995 kr i torsdag fordi det var vibiki der snittede ham
Basserne fra Herning. :)

revival

prisen afhænger jo osse af om det er han eller hun køn de har med at gøre. det er jo et lidt større indgreb ved tæverne ;)

Anne

Carina: det er ret åndsvagt for vibeke har jo meget mere styr på ildere :lol: Ikke at der er noget galt med jesper, men han siger også selv at det ikke er hans område.

Lene: ja nemlig