Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Kødben / svineøre.

Startet af EANCAI, 3. Februar 2010, kl. 13:28

EANCAI

Jeg har nu siddet og set mange billeder af ildere der spiser kødben og svineøre, så nu er mit spørgsmål om det er godt for dem? Og er der noget som er bedre end andet?  :S

Soelberg`s SUN ferret


Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle være godt. Mine får de der øresnegle tror jeg de hedder  :lol:, altså det inderste af øret. Kødben/oksehud gider de ikke.

EANCAI

Okay tror vi vil prøve at købe noget og se om de gider det. så må det jo smides ud ellers. :D

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: EANCAI Dato  3. Februar 2010, kl. 13:47
Okay tror vi vil prøve at købe noget og se om de gider det. så må det jo smides ud ellers. :D

Der findes jo også mange andre former for tørret ting. Mine er specielt vilde med tørret lunger og tørret kyllingevinger

EANCAI

OKay det lyder spændene vi vil lige se hvad vi kan finde af lækkerier til totterne (:

Anne

Der var engang en der sagde til mig at der var masser af salt i skiveører så derfor var det dårligt. Jeg har en gang prøvet at give dem det, men ikke om de gad det.

AlisVolatPropiis

Der har været nogle tilfælde i tyskland med griseører og de der rawhide ben...altså ting der er som tynde plader og hårde...med at ilderen får bidt stykker af....som enten sætter sig fast i halsen på dem...eller tarmene fordi de ikke når at fordøje så stort et stykke...så det skal man altså lige være obs på...

EANCAI

da vi var hos dyrehandlen fik vi tilbudt noget tørret kylling hvor der var laks i, tror i det ville være okay?  :D

Anne

ENCAI: ja det lyder ganske ok :)

EANCAI

OKay så tror jeg vi prøver med det  :-$

PiaLyng

Vi har prøvet med grise øre og tørret kallun(??). og de elsker det.
Så har vi også "Big beef bites" fra olivers som de elsker.